نمایندگان فراکسیون ولایی مجلس در بیانیه ای تاکید کردند: برخی مقامات و جریانات سیاسی همه امور را به مذاکرات وابسته کردند و عملا کشور را در یک خواب عمیق اقتصادی و رکورد بی سابقه قرار دادند.

خواب عمیق اقتصادی حاصل گره زدن همه امور به مذاکرات هسته ای است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای تاکید کردند: متاسفانه برخی مقامات و جریانات سیاسی که به دلیل ارتکاب اشتباهات تاریخی همه امور را به مذاکرات با آمریکا وابسته کردند و عملا کشور را در یک خواب عمیق اقتصادی و رکورد بی سابقه قرار دادند و امروز دست خود را برای پاسخگویی به مردم و رفع مشکلات آنها خالی می یابند به دنبال ایجاد دوقطبی های کاذب و مضر برای انحراف افکار عمومی از مسائل اصلی هستند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بیانیه فراکسیون نمایندگان ولایی

مجلس شورای اسلامی

اکنون به پایان سال ۱۳۹۵ سال "اقدام و عمل" رسیده ایم نمایندگان عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی قدردان زحمات آنهایی که عمل و اقدامی برای حل مشکلات مردم داشته اند هستند لیکن با توجه به مشکلات وسیع کشور و انتظارات به حق مردم، بدون تردید آنچه عمل شده است به هیچ وجه با توقع آنان تناسب ندارد.

بیکاری بخش مهمی از جوانان کشور از جمله تحصیل کردگان دانشگاه ها و عدم حمایت دولت و بانک های دولتی و عدم ارائه تسهیلات اشتغال به جوانان جویای کار و تعطیلی بخش مهمی از کارخانجات و بنگاه های اقتصادی و واحدهای تجاری و صنفی تنها گوشه ای از مشکلاتی است که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند.

عدم اجرای درست قانون مبارزه با قاچاق کالا و بازماندن دروازه های کشور به روی کالاهای بی کیفیت خارجی که عملا فرصت تولید و اشتغال را از کارگر ایرانی سلب کرده است نیز از دیگر مشکلات کشور است.

وضعیت محیط زیست و گرد و غبار غلیظ حاکم بر آسمان بخش هایی از کشور و به خطر افتادن جان میلیون ها نفر از مردم استان های مرزی به ویژه مردم فداکار خوزستان و بی عملی مسئولان کشور در این زمینه یکی دیگر از مشکلات غیرقابل تحمل است.

متاسفانه در سالی که گذشت مردم ایران شاهد بزرگترین پرونده مفاسد اقتصادی و به یغما بردن وجوه فرهنگیان عزیز از صندوق ذخیره آنها و ارائه تسهیلات نجومی ۱۱ هزار میلیارد تومانی به تعداد اندکی از ویژه خواران بودند.

افشای فساد ارزی و بانکی توسط مدیرعامل بانک ملت و هم کاران ارشد ایشان و دستگیری تعدادی از متهمان فساد بزرگ مذکور و افشار ارتباط این فساد بزرگ با برخی مقامات از دیگر مسائل تلخ سال ۱۳۹۵ بود.

اما در حالی که مسئولان دولتی با تشریح و کمبود درآمدهای دولت نتوانستند "اقدام" مهمی برای راه اندازی پروژه های عمرانی به عمل آورند. خبر برداشت های نجومی از اموال عمومی توسط تعدادی از مدیران، فریاد اعتراض مردم بویژه اقشار ضعیف و کارگران و کارمندان کشور را به دنبال داشت. رهبر معظم انقلاب پرداخت حقوق های نجومی را با عبارت "هجوم به ارزش ها" تقبیح کردند، اما دولت با وجود سپری شدن ۱۰ ماه از افشای حقوق های نجومی نه تنها کار چشم گیری برای برخورد با آنان به عمل نیاورد بلکه برخی از نجومی بگیران شاخص را به عنوان ذخیره نظام به مردم معرفی کرد.

متاسفانه برخی مقامات و جریانات سیاسی که به دلیل ارتکاب اشتباهات تاریخی همه امور را به مذاکرات با آمریکا وابسته کردند و عملا کشور را در یک خواب عمیق اقتصادی و رکورد بی سابقه قرار دادند و امروز دست خود را برای پاسخگویی به مردم و رفع مشکلات آنها خالی می یابند به دنبال ایجاد دوقطبی های کاذب و مضر برای انحراف افکار عمومی از مسائل اصلی هستند.

برخی سخنان یکی از مقامات ارشد کشور در روزهای اخیر و مطرح کردن پروژه بی مبنا و ناکام آشتی ملی توسط یکی از سران فتنه سال ۸۸ و طراحی برگزاری دیدار جمعی از نمایندگان با ایشان بیشتر در راستای فراهم کردن بستر ایجاد دو قطبی های کاذب در کشور و انحراف افکار عمومی از مسائل واقعی کشور و طفره برخی از مسئولان از پاسخگویی به تعهدات تلقی می شود ما نمایندگان فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی بار دیگر به دولت محترم توصیه می کنیم از فرصت باقیمانده برای خدمت به مردم بهره گیرد و زمام امور را به برخی جریانات سیاسی نامطمئن وابسته به فتنه نسپارد.

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.