بردسکن- تیم های پیام قم و مس رفسنجان بیشترین امتیاز گروه سوم مسابقات فوتبال نونهالان کشور را ازآن خود کردند.

نونهالان پیام قم و مس رفسنجان به لیگ کشوری راه پیدا کردند

به گزارش قدس آنلاین، از سری مسابقات فوتبال نونهالان کشور گروه سوم این مسابقات  که با شرکت ۴ تیم از ۱۷ اسفندماه   به میزبانی شهرستان بردسکن برگزار شده بود امروز عصر با قهرمانی دو تیم پیام قم و مس رفسنجان به کار خود پایان داد.

 نماینده فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و مسئول برگزاری این مسابقات به خبرنگار ما گفت: دراین مسابقات ۴ تیم  سایپا مشهد، شهرداری بردسکن، مس رفسنجان و پیام قم  حضور داشتند که از ۱۷ اسفند ماه به  مدت ۳ روز این مسابقات در محل زمین چمن ورزشی شهید عبدالرضا اسماعیلی بردسکن برگزار شد.

فریدون اسدی عنوان کرد: طی این ۳ روز ۶ بازی به صورت دوره ای انجام شد و دو تیم پیام قم و مس رفسنجان  به مرحله بعدی این مسابقات صعود  کردند.

وی اظهارداشت: قضاوت این مسابقات توسط داورانی از استان تهران و گلستان بود  و از میزبانی اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال شهرستان بردسکن در برگزاری این مسابقات نیز تقدیر کرد و گفت: با تدابیر اتخاذ شده مسئولان شهرستان خوشبختانه مسابقات از  کیفیت خوبی برخوردار بود.

دبیر هیات فوتبال بردسکن  گفت:  تیم فوتبال نونهالان شهرداری بردسکن علی رغم شایستگی برای صعود به  لیگ کشوری  به خاطر کسب امتیاز پایین از حضور در  لیگ مسابقات نونهالان کشوری حذف شد و همچنان درلیگ استان قرار گرفت.  تیم سایپای مشهد دراین مسابقات نیز چهارم شد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.