سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر مدافع عنوان قهرمانی گفت: از کسب این پیروزی و رسیدن به سه امتیاز ارزشمند آن بسیار خوشحال هستم.

پیروزی برابر استقلال خوزستان گام بزرگی برای قهرمانی بود/ بدون رامین هم می بریم!

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر عصر پنجشنبه تیمش برابر استقلال خوزستان به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: خوشحالم که سال را با یک پیروزی پشت سرگذاشتیم. این بهترین عیدی به هواداران بود. تبریک می گویم به بازیکنانم به خاطر ارائه و خواسته شان که واقعا قدم بسیار بزرگی را برای قهرمانی در لیگ برتر برداشتند.

وی ادامه داد: می دانید که الان بازیکنان ما تحت چه فشاری هستند. استقلال خوزستان حریف خوبی بود که آمده بود تا خودش را به رده های بالایی جدول برساند. آنچه از همه مهمتر است اینکه ما با استحقاق این بازی را با پیروزی به پایان بردیم. اگر زودتر گل می زدیم شاید بازی را با نتیجه بهتری تمام می کردیم. دیدید که بازیکنان ما با خستگی مواجه بودند. 

برانکو ادامه داد: وقت زیادی برای جشن گرفتن نداریم چرا که یکشنبه به قطر می رویم تا یک بازی مهم لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنیم. برخلاف ما که هر چهار روز بازی داریم الریان ۱۰ روز وقت دارد برای استراحت کردند. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شناختش از تیم الریان قطر گفت: سرمربی این تیم یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال بودند و دو سال پیش سرمربی لخویا بوده است. لادروپ مربی است که روش هلندی را در تیمش آموزش می دهد. در انگلیس و اسپانیا نتایج درخشانی کسب کرده است. با این حال ما با خوش بینی زیادی به قطر می رویم.

برانکو در مورد عملکرد تیمش در نیمه دوم و اینکه نمایش خوبی نداشت گفت: سطح بازی ما در نیمه دوم مثل نیمه اول خوب نبود. چند دلیل دارد که یکی از آنها خستگی است. اهمیت و فشار بازی ها هم تاثیرگذار است. نتیجه یک بر صفر شد اما فرصت هایی داشتیم که گل دوم را هم بزنیم تا در بخش پایانی بازی آرامش بیشتری داشته باشیم. دفاع ما بازهم خوب ظاهر شد و فرصت خاص دیگری به نداشتند. گل دوم می توانست شرایط بازی را عوض کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد کارت های زرد بی موردی که بازیکنانش می گیرند گفت: مشکلات همیشه سر همین کارت های زرد بوجود می آید. وقتی بازیکن خسته می شود درصد کنترل شخصی پایین می آید. دوست ندارم داوری را تحلیل کنم اما می شود پرسید که چند درصد این کارت ها عادلانه بود چون این عصبانیت ها دلیلش چیز دیگری بود.

برانکو در مورد اینکه چرا به جوانان تیمش اعتماد نمی کندگفت: شما باید مستدل صحبت کنید. طارمی بازی می کند، علیپور بازی می کند، یعنی طارمی مسن است؟ اگر می خواهید این سوال را مطرح کنید باید با استدلال صحبت کنید. جوانان ما می توانستند بازی کنند. اما خواهش می کنم اجازه بدهید من تصمیم بگیرم. من هر روز در تمرین هستم و می بینم عملکرد این بازیکنان را. اینها جنگ است و ما می خواهیم قهرمان شویم. این مسئله رفاقت بردار نیست که بگویم امروز فلانی بازی کند و فردا بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه نبودن رامین رضاییان چه تاثیری در تیم شما خواهد داشت گفت: عید نوروز مبارک! ما بدون ایشان الوحده امارات را بردیم و نفت تهران را بردیم و استقلال خوزستان را هم بردیم. ما بدون او هم پیروز می شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.