اهواز -با حضور تولیت آستان قدس رضوی کلنگ احداث اردوگاه خدماتی، آموزشی و تربیتی«کرامت رضوی» با هدف ارایه خدمت به زائران در شلمچه بر زمین زده شد.

کلنگ احداث اردوگاه خدماتی، آموزشی «کرامت رضوی» در شلمچه بر زمین زده شد

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی عضو مجلس خبرگان رهبری در حاشیه این مراسم  با بیان اینکه شلمچه  سرزمین معطر به عطر شهدا و جلوه گاه رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس  است بیان کرد: اینجا محل شهادت مردان غیرتمندی است که از اسلام دفاع کردند و باعث سربلندی کشور شدند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با اشاره به احداث اردوگاه خدماتی، آموزشی و تربیتی کرامت رضوی اظهار کرد: امیدواریم با احداث این اردوگاه شرایط مطلوب‎تر تربیتی، آموزشی و خدماتی برای مردان و زنانی که به زیارت این سرزمین می‌آیند فراهم شود و مسافران نیز از خدمات این اردوگاه بهره ببرند.

وی با بیان اینکه این اردوگاه به دلیل نزدیکی به کشور عراق و می‌تواند استراحت‎گاهی برای زائران بارگاه حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) بویژه در ایام اربعین باشد، بیان کرد: اردوگاهی که با عنایت حضرت ثامن الحجج(علیه‌السلام) و در مسیر مضجع نورانی امام حسین(علیه‌السلام) احداث شده، ان‎شاءالله موجب برکات فراوانی برای اسلام خواهد بود.

تولیت آستان قدس رضوی حضور در مناطق عملیاتی جنوب را موجب تعالی روحیه انسان دانست و گفت: کسانی که ایام تفریح خود را با فضای نورانی شهادت عجین میکنند و در سال نو در سرزمین نورانی شلمچه حضور می‌یابند، سوغات و یادگارهای معنوی ارزشمندی را همراه خود خواهند برد.

گفتنی است کلنگ اردوگاه خدماتی، آموزشی و تربیتی کرامت رضوی به احترام خانواده شهدا و ایثارگران توسط حاج حسین یکتا بر زمین زده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.