جغتای- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جغتای از استقرار پایگاه موقت امداد ونجات جاده ای در روستای راهچمن از توابع شهرستان جغتای در ایام نوروز خبرداد.

پایگاه موقت امداد و نجات جاده ای جغتای در روستای راهچمن مسقر می شود

براتعلی میرجهانگیری درگفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در جغتای، با بیان اینکه استقرار این پایگاه با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان است افزود: با توجه به وضعیت راه های ارتباطی شهرستان و ترافیک جاده ارتباطی جاجرم به سمت شهرستان در ایام نوروز استقرار پایگاه موقت امدادو نجات جاده ای در روستای راهچمن را می توان از اقدامات مؤثر برشمرد.

میرجهانگیری پیگیری های مستمر جمعیت هلال احمر جغتای، مساعدت مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی را در ایجاد این پایگاه مهم دانست و افزود: به منظورتسهیل و ارائه خدمات امدادی به مسافرین و زائرین امام رضا(ع) که از سمت شمال و شاهرود وارد جغتای می شوند پایگاه موقت امداد ون جات جاده ای با استقراریک دستگاه آمبولانس وست نجات در روستا ی راه چمن فعالیت خواهد کرد.

 وی گفت:  این طرح همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۲۵اسفندماه شروع و تا ۱۴فروردین ماه سال ۹۶ به صورت شبانه روزی و با چهارنفر نجاتگر مجرب آماده ارائه خدمات امدادی به حوادث احتمالی خواهند بود.

 رئیس جمعیت هلال احمرجغتای ضمن تقدیر از اعضای شورای اسلامی روستای راه چمن بدلیل در اختیارگذاشتن ساختمان مناسب جهت استقرار پایگاه موقت امداد و نجات جاده ای تصریح کرد:  این پایگاه بانام پایگاه موقت امداد و نجات جاده ای شهید مدافع حرم شهید ابوالفضل راه چمنی فعالیت خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.