اهواز- رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های روحانیت در دفاع مقدس راهیان نور را حرکتی قرآنی خواند و گفت: راهیان نور حرکت قرآنی است که با نگاه قرآنی دوران دفاع مقدس را که گنجینه ای برای بهره برداری است وصل می کند.

راهیان نور حرکتی قرآنی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حیدر مصلحی ظهر جمعه در مراسم روز ملی راهیان نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر با بیان اینکه حرکت کاروان های راهیان نور تاثیر گذاری بسیاری دارد و هم راستا با راهپیمایی اربعین حسینی است ادامه داد: هدف از شکل گیری حرکت راهیان نور بیان واقعیت ها برای نسل جوان است.

وی از تعقل، عبرت گرفتن و برانگیختن احساسات به عنوان ویژگی های تاثیر پذیر قرآن یاد کرد و افزود: راهیان نور نیز همچون قرآن هر سه را دنبال می کند و باعث تعقل در تاریخ و تجزیه و تحلیل علت شکست و پیروزی و عبرت گرفتن از تاریخ می شود. همچنین احساس ناب که در شکل گیری حرکت ها نقش دارد در خود دارد و باعث دگرگونی و تحول می شود.

وزیر سابق اطلاعات در ادامه حرکت راهیان نور را هم راستا با راهپیمایی اربعین دانست و اظهار کرد: راهیان نور هم راستا با حرکت اربعین است و گره خوردگی میان راهیان نور وجود دارد که احساسات ناب عامل حرکت بوده و هستی آمریکا را به خطر انداخته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.