اهواز- تولیت آستان قدس رضوی در سفر به استان خوزستان به مناسبت روز ملی راهیان نور ضمن حضور در معراج شهدای هشت سال دفاع مقدس به جمع خادمان شهدا پیوست.

تولیت آستان قدس رضوی به جمع خادمان شهدا پیوست

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام المسلیمنی سید آبراهیم رئیسی پس از ورود به خوزستان به معراج شهدای این شهر رفت و پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس را در این مکان زیارت کرد.

همچنین تولیت آستان قدس رضوی با حضور در قرارگاه مشترک راهیان نور در جنوب با مسئولان ستاد مرکزی راهیان نور دیدار کرد.

ابراهیم رئیسی همچنین در مرکز جهاد رسانه‌ای شهید رهبر در قرارگاه مشترک راهیان نور در جنوب حضور یافت و با خبرنگاران و دست‌اندرکاران این مرکز دیدار کرد.

در حاشیه این دیدار مسئولان مرکز جهاد رسانه‌ای شهید رهبر یک دست لباس خادمی شهدا به آیت‌الله رئیسی اهدا کردند که به این ترتیب تولیت آستان قدس رضوی خادم‌الشهدا شد.

حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خوزستان و زیارت یادمان‌های شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که در سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی انجام می‌شود.

سفر به هویزه و زیارت یادمان شهدای هویزه از جمله دیگر برنامه‌های سفر حجت الاسلام  رئیسی به خوزستان است، همچنین تولیت آستان قدس رضوی در کنار مزار سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم‌الهدی فرمانده سپاه هویزه در جمع زائران سخنرانی می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.