جغتای- رییس کمیته امداد جغتای گفت: بیش از یک میلیارد ریال کمک نقدی در جشن نیکوکاری این شهرستان جمع آوری شد.

بیش از یک میلیارد ریال کمک نقدی در جشن نیکوکاری جغتای جمع آوری شد

رضا مسکنی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین در جغتای، با بیان اینکه بیش از یک میلیارد ریال کمک نقدی در جشن نیکوکاری جغتای جمع آوری شد افزود:  امسال جغتای رتبه نخست را در جمع آوری کمک های نقدی  جشن نیکوکاری در بین شهرستان های خراسان رضوی تاکنون کسب کرده است.

وی با اشاره به برپایی شش پایگاه جشن نیکوکاری در جغتای تشریح کرد: از این تعداد سه پایگاه جمع آوری کمک به افراد نیازمنددرقالب جشن نیکوکاری  توسط مرکز نیکوکاری امام علی (ع) مستقر شده است.

مسکنی افزود: در همه روستاها یک پایگاه جشن نیکوکاری به صورت سیار برپا شده است و در هشت روستای دارای واحد نیکوکاری مبالغ جمع آوری شده به نیازمندان همان روستا هزینه می شود.

رییس کمیته امدادجغتای با اشاره به اینکه امسال جشن نیکوکاری با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی، جشن نیکوکاری» درجغتای در حال برگزاری است اظهار داشت: پیش بینی می شود با مشارکت همه خیران و نیکوکاران برای کمک به نیازمندان جامعه  در این زمینه شاهد افزایش چندبرابری کمک های مردمی نسبت به سال های گذشته باشیم.

این مسؤول با یادآوری اینکه بیش ازدو هزار وهفتصد خانوارتحت پوشش کمیته امدادجغتای هستند خاطرنشان کرد: سیاست‌های کلی کمیته امداد بر این است که بیشتر خیران و کسانی که دست خیر دارند در این حوزه ورود پیدا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.