جغتای - امام جمعه جغتای گفت: بعد از امضای برجام دشمنان ایران گویا بهانه ای بهتر از نقض حقوق بشر در کشورمان نیافته اند و در حالی که دستشان به خون هزاران شهید ترور توسط گروهک منافقین آغشته است، مدعی حمایت از حقوق بشر در دنیا هستند.

حامیان حقوق بشر در غرب عامل فروش بمب شیمیایی و حمایت از تروریست هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ازجغتای، حجت الاسلام علی اکبر موحدی پوردر خطبه های این هفته نماز جمعه که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شدافزود: پرورش و حمایت گروه تروریستی منافقین را از دیگر موارد دروغ بودن ادعای حقوق بشری غربی ها است.

وی  با اشاره به سالروز حمله شیمیایی رژیم بعث عراق به حلبچه  تصریح کرد: صدام هیچگاه صاحب سلاح شیمیایی نبود و این دولتهای مدعی حقوق بشری غربی بودند که این تسلیحات مرگبار را در اختیار این جلاد قرار دادند تا با استفاده از آنها بتواند مرتکب جنایات هولناکی نظیر کشتار مردم بی دفاع حلبچه شود.

موحدی پور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: برخی روشنفکرنمایان به‌گونه‌ای صحبت می‌کنند که گویا آموزه‌های غرب منشأ و مروج احساس مسئولیت در قبال مردم است،  درحالی‌که مسئولیت اجتماعی و احساس مسئولیت در قبال خداوند و مردم از مبانی اسلامی حکومت ، معارف و مفاهیم قرآنی است.

امام جمعه جغتای با اشاره به مساله اقتصاد مقاومتی، عنوان کرد: اگرتمام اقدامات مهم و ضروری در موضوع اقتصاد مقاومتی انجام شده بود، امروز تفاوت محسوسی را در اوضاع اقتصادی کشور و زندگی مردم شاهد بودیم.

وی با اعلام اعتراض بازاری های  این شهرستان  به برگزاری نمایشگاه بهاره در شهرستان جغتای تشریح کرد: اصل برگزاری نمایشگاه به منظور ایجاد تنوع و یا تنظیم بازار می تواند برای مردم مفیدمی باشد و مسؤولان باید ناظر برعملکرد نمایشگاه باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.