۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 511744

بسته خبری "قدس"، حاشیه های دنیای سیاست و خبرهای ویژه را اینجا بخوانید.

رصدخانه

قدس آنلاین

"درس تاریخ" پوتین به نتانیاهو

خبرآنلاین/ به گزارش خبرگزاری فرانسه، پوتین در واکنش به ادعای ضدایرانی نتانیاهو، از او خواست ایران قرن پنجم را رها کند و به گونه‌ دیگر به جهان نگاه کند.

هنوز به زمین سفت نخوردی!

راه سوم/ سخنان منسوب به احمدی نژاد منتشر شده که گویا در جمع شوراهای بازخوانی خط امام(ره) بیان شده است. احمدی نژاد می گوید: به من گفتند تو خودت نباش اما رای ات را بیاور پشت سر ما باشد. گفتم: از این خبرها نیست. او همچنین گفته: سکوت کنم که مملکت را بکنند توی حلقوم آمریکا؟ چه کسی تو را اینقدر پر رو کرده که این طور حرف می زنی؟ هنوز به زمین سفت نخوردی.

احتمال صد درصدی!

ایلنا/ حمید بقایی- نامزد انتخابات ریاست جمهوری- در پاسخ به این پرسش که چقدر احتمال تأیید صلاحیت شدن اش را می دهد، گفت: ۱۰۰ درصد.

اقتصاد رفاقتی

فارس/ رستم قاسمی- وزیر پیشین نفت- می گوید: برخی اقتصاد «مقاومتی» را با اقتصاد «رفاقتی» اشتباه گرفته‌اند.

ضدشنودِ لاوروف

ایرنا/ پس از افشاگری ویکی لیکس مبنی بر شنود تلفنی آمریکا در کشورها لاوروف گفت: تلاش می کنم در مذاکرات مهم تلفن همراه با خود برندارم.

نه نامزد، نه رئیس ستاد

فارس/ محمدعلی نجفی- مشاور رئیس جمهور- درباره احتمال نامزدی اش در انتخابات سال ۹۶ گفت: نه نامزدمی‌شوم، نه رئیس ستاد.

گسترش حجاب زیر ذره بینِ سی ان ان

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش سی ان ان، برخلاف روند افزایشی تبلیغات ضد اسلامی بررسی‌ها نشان می‌دهد فروش لباس مربوط به حجاب اسلامی در دنیا افزایش یافته است.

ترخیص ناطق‌نوری

تسنیم/ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری که درپی شکستگی مچ دست در بیمارستان شهید بهشتی قم بستری‌شده بود از بیمارستان مرخص شد.

هدیه ۵۰۰ ساله پوتین

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش اسپوتنیک، در جریان سفر نتانیاهو به روسیه، پوتین کتاب «جنگ یهود» با قدمت ۵۰۰ سال را که درباره شورش یهودیان علیه اشغال رومی ها است، هدیه داد.

پس لرزه های توییت‌های جنجالی

فارس/نیویورک تایمز می نویسد: نوشته های توییتری ترامپ که بُهت افراد بیرون از کاخ سفید را به همراه دارد، موجب پدید آمدن بحران‌هایی در تیم ترامپ می‌شود.

قسم دروغ وزیر

جام جم/ پرفتکو یاسای- وزیر خارجه فیلیپین- درپی سوگند دروغ درباره شهروند آمریکا بودنش، از کار برکنار شد.

رئیس‌جمهور برکنار شده

پرس تی وی/ قاضی ارشد دادگاه قانون اساسی کره جنوبی، علت برکناری پارک گون هه- رئیس جمهور کره جنوبی- را ضربه به روح دموکراسی و حاکمیت قانون اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.