رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام آماده باش بیش از ۱۰ میلیون همیار پلیس در نوروز ۹۶ گفت: ۲۲ اسفندماه آماده باش همیاران پلیس برگزار می شود.

آماده باش ۱۰ میلیون همیار پلیس از فردا

 به گزارش «قدس آنلاین»،  سردار تقی مهریدربارهٔ برنامه‌های پلیس راهور در طرح نوروزی ۹۶ گفت: امسال شرایط متفاوتی را شاهدیم، چرا که تا پایان بهمن ماه ۱٫۵ میلیون نفر گواهینامه گرفتند، ۱میلیون ۷۰۰ هزار وسیله نقلیه جدید شماره گذاری شده که یک میلیون و ۲۰۰ هزار آن خودرو و ۴۸۰ هزار آن موتورسیکلت است.

مهری با اعلام اینکه رزمایش طرح نوروزی پلیس راهور از ۲۴ اسفند ماه آغاز می‌شود، گفت: این مانور طبق سنوات گذشته در ضلع جنوبی مرقد امام خمینی (ره) و با همکاری کلیه دستگاه‌های امدادی برگزار می‌شود. همچنین طرح نوروزی پلیس راهور از ۲۵ اسفند ۹۵ تا پایان ۱۴ فروردین ۹۶ در سراسر کشور به اجرا درخواهد آمد.

رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون همیار پلیس در کشور وجود دارد افزود: همزمان با طرح نوروزی پلیس راهور، ۱۰ میلیون همیار پلیس در کلیه مقاطع تحصیلی، پلیس راهور را در اجرای طرح نوروزی، همیاری می‌کنند.

وی گفت: ۲۲ اسفندماه آماده باش همیاران پلیس را با آموزش و پرورش برگزار خواهیم کرد. این همیاران پلیس کمک بزرگی برای کنترل رفتار رانندگان در سطح جاده‌ها هستند.

مهری در خصوص ترافیک چهارشنبه آخر سال گفت: برای رفع گره‌های ترافیکی در روزهای پایانی سال و به ویژه چهارشنبه آخر سال، طرح‌های ویژه ترافیکی در نظر گرفته شده که این طرح‌ها در کلیه معابر اصلی شهرهای کشور به اجرا درخواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با روزهای پایانی سال، حضور مردم در خیابان‌ها و به ویژه مراکز خرید بیشتر می‌شود افزود: با همکاری صورت گرفته با همکارانم در پلیس راهور استان‌ها، مقرر شده است همکارانم تا تخلیه کامل معابر از وجود خودروها و رفع همه گره‌های ترافیکی در سطح معابر حضور داشته باشند.

سردار مهری به شهروندان توصیه کرد برای جلوگیری از ایجاد گره‌های ترافیکی، حتی المقدور از خودروهای عمومی استفاده کنند.

وی با اعلام اینکه تاکسی رانی و مترو همکاری خوبی با پلیس راهور دارند و ساعات کاری خود را بعضاً تا یک ساعت افزایش داده‌اند افزود: شهروندانی که قصد خرید و حضور در معابر را دارند حتماً از پارکینگ مجتمع‌های تجاری استفاده کنند و از پارک دوبل خودروها در خیابان جلوگیری کننتد.

رئیس پلیس راهور در پایان خاطرنشان کرد: بیش از هزار و صد دستگاه خودرو و بیش از ۵ هزار نیروی کمکی از سایر بخش‌های انتظامی برابر تدبیر فرمانده ناجا در طرح نوروز ۹۶، به کمک پلیس راهور می‌آیند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.