گرگان- ورزشکاران گلستانی عنوان قهرمانی شانزدهمین دوره مسابقات مچ‌اندازی باشگاه‌های کشور در گرگان را کسب کرده و برای یازدهمین بار به این مقام دست یافتند.

ورزشکاران گلستانی قهرمان مسابقات مچ‌اندازی باشگاه‌های کشور شدند

به گزارش قدس آنلاین، شانزدهمین دوره مسابقات مچ‌اندازی باشگاه‌های کشور در مدت ۲ روز با شرکت ۲۷۵ ورزشکار از ۱۶ استان کشور در سال اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گرگان برگزار شد.

این رقابت‌ها در ۳ رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در وزن های مختلف برگزار شد.

در بخش انفرادی در رده سنی پیشکسوتان ۴۰ تا ۴۹ سال در بخش چپ دست، قربانعلی ابراهیمی از مازندران، مجتبی آدینه از مرکزی، محمدخالد دست باز از کردستان، رامین محتشمی از گلستان و در رده سنی پیشکسوتان ۵۰ تا ۵۹ سال هم حجت الله حسن یار از گلستان و محمدرضا برزعلی از گلستان عنوان‌های نخست وزن‌های مختلف را کسب کردند.

در رده سنی جوانان هم علیرضا یاسین از اصفهان، شمس الدین منصوری قزل از گلستان، عرفان دبیری از قزوین و علیرضا محمدیان از مازندران در وزن‌های مختلف اول شدند.

در رده سنی بزرگسالان هم محمدقاسم طهمورثانی از اصفهان، محمدحسین هاشمی حبیب آبادی از اصفهان، صادق قربانی از خراسان جنوبی، سلیمان طریک از گلستان، سخیر ایزدی از گلستان، اسماعیل توکلی از گلستان، ذکریا خضری از آذربایجان غربی، سعید احمدزاده از قزوین، علی راستگو از کردستان، مهدی رمضانی از قزوین، شهاب عباسی از تهران عنوان‌های نخست وزن‌های مختلف را کسب کردند.

در بخش اورهال وزن آزاد دست چپ که نفرات اول هر وزن رده سنی بزرگسالان حضور داشتند، سعید احمدزاده از قزوین به عنوان قهرمانی دست یافت.

در بخش تیمی هم در رده سنی پیشکسوتان راست دست تیم قصر خورشید گرگان (گلستان الف)، در رده سنی پیشکسوتان چپ دست فرش زمرد مشهد نمایندگی گلستان (گلستان ب)، در رده سنی جوانان راست دست، تیم فرش زمرد مشهو نمایندگی گلستان (گلستان الف)، در رده سنی جوانان چپ‌ دست هم تیم قصر خورشید گرگان (گلستان ب)، در رده سنی بزرگسالان راست دست تیم قصر خورشید گرگان (گلستان‌ الف)، در رده سنی بزرگسالان چپ دست هم فرش زمرد مشهد نمایندگی گلستان (گلستان ب) عنوان‌های نخست را بدست آوردند.

نفرات اول تا سوم شانزدهمین دوره مسابقات مچ‌اندازی، برای حضور در رقابت‌های آسیایی در قرقیزستان عضو تیم ملی می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.