کرمان- مدیرکل صداو سیمای کرمان گفت: زمان پخش برنامه های شبکه استانی کرمان، از نیمه فروردین سال آینده ۲۴ ساعته خواهد شد.

کرمانی ها از شبکه شبانه روزی برخوردار می شوند

به گزارش قدس آنلاین، احمدعلی رمضانی صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه کرمان با بیان اینکه برنامه های شبکه استانی کرمان از نیمه فروردین سال آینده از شبانه روزی می شود، اظهار کرد: زمان پخش برنامه ها از ۱۸ ساعت به ۲۴ ساعت افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به جنگ رسانه ای دشمن علیه ملت ایران، ادامه داد: دشمن از رویارویی نظامی احساس عجز کرده و ناامید شده و به همین دلیل به سرمایه گذاری در عرصه فرهنگ روی آورده است.

مدیرکل صداو سیمای کرمان ادامه داد: دشمن طرح های خبیثانه خود را در قالب پیشگویی ارائه می دهند و بعد با انجام آن ها به فکر ایجاد باورپذیری هستند.

وی برنامه های صدا و سیمای مرکز کرمان در ایام نوروز را تشریح کرد و ادامه داد: برنامه ویژه نوروز با عنوان «سلام سال نو» همزمان با سال تحویل و به مدت پنج ساعت و به صورت زنده از باغ تاریخی و گردشگری فتح آباد کرمان در شبکه استانی پخش می شود.

علی رمضانی با بیان اینکه تله فیلم «خوش خیال» با موضوع آموزه های اقتصاد مقاومتی در شبکه استانی تولید شده، افزود: این تله فیلم در ۳۰ اسفند از شبکه کرمان پخش خواهد شد.

وی همچنین از پخش سریال «سرسرا» با موضوع مهمان نوازی کرمانی ها خبر داد و گفت: کار فیلم برداری این سریال به تازگی به اتمام رسیده و در ایام نوروز میهمان خانه های کرمانی ها خواهد بود.

علی رمضانی ادامه داد: مجموعه "دیدار" در گفت‌وگو با شخصیت‌های ملی استان کرمان تهیه شده است که از برنامه‌های پخشی در ایام نوروز ۹۶ است.

وی از تهیه و تولید سریال "خانه بی‌بی‌گندم" و پخش آن در نوروز خبر داد و گفت: ۱۳ قسمت از این سریال ۵۰ قسمتی آماده است که از ابتدای نوروز پخش آن در کرمان آغاز شده و همزمان از شبکه دو ملی هم پخش می‌شود.

علی‌رمضانی با بیان اینکه در ایام نوروز سریال "پایتخت یک" نیز از برنامه‌های تامینی پخش می‌شود تصریح کرد: در بخش خبر نیز ۱۰ گزارش خبری با موضوع گردشگری و ۲۳ گزارش خبری با موضوع معرفی شهرستانهای استان تهیه و پخش می‌شود.

وی با معرفی برنامه‌های رادیویی در ایام نوروز گفت: ویژه برنامه نوروز به مدت سه ساعت و با حضور تعدادی از شنوندگان، برنامه "خوش به حال روزگار"، "دفتر شعر" و "نغمه بهار" برخی برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام نوروز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.