تبریز- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از صدور مجوز خانه مسافر برای اسکان میهمانان نوروزی خبر داد.

مجوز خانه مسافر ویژه نوروز ۹۶ در آذربایجان‌شرقی صادر می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی آبدار اظهار داشت: برای مالکان خانه‌هایی در استان که علاقمند به فعالیت در بخش گردشگری هستند و  اعلام آمادگی برای ارائه خدمات و اسکان میهمانان می‌کنند، مجوز خانه مسافر صادر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام به‌ منظور ساماندهی و نظارت هرچه بهتر بر اماکن اسکان و خانه‌های مسافر در استان و نیز شناسایی و جلوگیری از فعالیت خانه مسافرهای فاقد مجوز و غیرقانونی صورت می‌گیرد.

آبدار افزود: با توجه به فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی، ضرورت ساماندهی اقامت مسافران نوروزی و نظارت بر تاسیسات گردشگری، این اداره کل آمادگی دارد با رعایت مقررات و ضوابط مربوطه نسبت به صدور مجوز خانه مسافر اقدام لازم را به عمل آورد.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس از تمام مالکان که اعلام آمادگی می کنند، دعوت می‌شود با مراجعه به معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی واقع در خانه حیدرزاده در کوی مقصودیه تبریز نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

آبدار بیان کرد: این فراخوان به منزله اخطار به واحدهای اقامتی غیرمجاز و فاقد پروانه بوده که اقدام به ارائه خدمات می‌کنند و در صورت مشاهده و گزارش، اقدام قانونی لازم به عمل خواهد آمد.

وی از گردشگرانی که وارد استان آذربایجان‌شرقی می‌شوند، خواست در اماکن اقامتی مجاز دارای مجوز از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اقامت نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.