۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
کد خبر: 511939

گرگان- فرماندار گنبدکاووس گفت: توجه به ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی مطالبه جدی نظام و دولت است.

خدمات مطلوب به مسافران ضروری است

به گزارش قدس آنلاین، عبدالقدیر کریمی ظهر شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر گنبدکاووس بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی از سوی ادارات و نهادها تأکید و اظهار کرد: توجه به این موضوع مطالبه جدی نظام و دولت است.

وی با بیان اینکه همه ادارت و نهادهای عضو این ستاد باید در چارچوب مأموریت ها و شرح وظایف، در امر ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی و مردم اهتمام داشته باشند، ادامه داد: تقاون تعطیلات نوروزی با فعالیت های ستاد انتخابات در فرمانداری نباید ما را از ارائه خدمات به مسافران و گردشگران غافل کند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس به جذابیت های تاریخی و گردشگری این شهرستان اشاره کرد و گفت: همین جذابیت ها سبب حضور چندصدهزار مسافر و گردشگر داخلی و بعضا خارجی می شود.
وی بیان کرد: ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران و نیز تامین مایحتاج عمومی مردم بویژه ازسوی برخی ادارات و نهادها از جمله شهرداری و شورای شهر، صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و درمان ضروری است.
کریمی از پخش روزانه یک ساعت برنامه زنده تلویزیونی از کنار برج قابوس در شبکه استانی گلستان خبر داد و گفت: از رسانه های گروهی می خواهیم این شهرستان می خواهیم در پوشش خبری برنامه های ایام عید نوروز تلاش کنند.
رضا پورمهدی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گبندکاووس نیز در این جلسه از تشکیل ۱۱ کمیته از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی خبرداد و اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز ۹۶ علاوه بر برگزاری جشن نوروزگاه، سه جشنواره سنتی اقوام در پارک قابوس، ورودی شهر و نیز شهر مرزی اینچه برون این شهرستان برگزار می شود.
وی برخی اقدامات لازم برای بهبود خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی را برشمرد و گفت: نصب بنرهای تبلیغاتی، راه اندازی سه خط بلوتوث برای معرفی شهر و جاذبه های آن به مسافران و گردشگران، پیش بینی مدارس و سالن های ورزشی شهر برای اسکان اضطراری مسافران و حفظ نظافت و پاکیزگی روستاها از جمله این اقدامات است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.