رشت_ رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان گیلان در نشست خبری ظهر روز شنبه ۲۱ اسفند در ستاد فرماندهی انتظامی استان گیلان اظهار کرد: رسانه ها امنیت سازان بی منت جامعه هستند. 

رسانه ها امنیت سازان بی منت جامعه هستند 

به گزارش قدس سرهنگ علی رمضانی با بیان اینکه رسانه ها امنیت سازان بی منت جامعه هستند، گفت: نقش رسانه ها برای کاهش آسیب های اجتماعی انکارنشدنی است. 
این مقام انتظامی با اشاره به مطلوب بودن روند کاهش جرایم در استان گیلان، اظهار داشت: در ١١ ماه گذشته جرایم استان نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ٢٠ درصد کاهش داشته است. 
وی با بیان اینکه پلیس لحظه ای دست از تلاش برای برقراری امنیت و آرامش جامعه برنمی دارد، تصریح کرد: همکاری تنگاتنگ با اصحاب رسانه، پلیس را در انجام ماموریت هایش یاری می کند. 
رئیس پلیس پیشگیری با تاکید بر اینکه نگاه پلیس به چهارشنبه آخر سال امنیتی نیست، خاطرنشان کرد: پلیس با رویکردی اجتماعی با چهارشنبه آخر سال برخورد می کند. 
این مقام انتظامی با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس برای کاهش آسیب ها و ناهنجاری های چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: پلیس با سلب کنندگان آسایش مردم قاطعانه برخورد خواهد کرد. 
وی با بیان اینکه طرح والعادیات برای جمع آوری معتادان متجاهر از اواخر اسفند ماه، تصریح کرد: پلیس با اجرای طرح فرهنگی گیلان مطهر خواهد کوشید تا بهترین شرایط را برای شهروندان، گردشگران و مسافران فراهم خواهند کرد. 
سرهنگ رمضانی با تاکید بر اینکه شهروندان باید شرایط را برای سارقان سخت کنند، اظهار داشت: در بسیاری از موارد بی توجهی و بی مبالاتی شهروندان زمینه ساز سرقت می شود. 
رئیس پلیس پیشگیری با بیان اینکه خودروهایی که در چهارشنبه آخر سال برای مردم إیجاد مزاحمت کنند، تا پایان تعطیلات در توقیف خواهند بود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فروش هر گونه مواد محترقه آسیب زا، مراتب را با پلیس در میان بگذارند. 
این مقام انتظامی با اشاره به کاهش ٢٤ درصدی جرایم زیست محیطی، اظهار داشت: حراست از محیط زیست در استان گیلان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.