شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، ایجاد اختلاف و دشمنی در جامعه را از آفت های رقابت های انتخاباتی دانست و گفت: نباید اجازه داد تا در رقابت های انتخاباتی کینه و دشمنی در جامعه شکل گیرد.

همگان با حفظ وحدت و یکپارچگی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم تلاش کنند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در نشست شورای اداری این استان افزود: این استان در اثر اختلافات آسیب های زیادی دیده که این معضل مانع توسعه آن خواهد شد.
وی گفت: انتخابات اگرچه برکات و دستاوردهایی برای کشور به همراه دارد، اما دارای آفاتی است که باید تلاش کرد تا پس از ۳۸ سال از عمر انقلاب اسلامی، این آفت ها به حداقل برسد.
نکونام، ولایت فقیه را محور همه امور دانست و تصریح کرد: اختلاف سلیقه آفت نیست اما زمانی که وابستگی های جناحی و بازی های چپ و راست افراد را از مسیر ولایت فقیه منحرف کند، آسیب زا می شود.
امام جمعه شهرکرد افزود: انتظار می رود تا همگان با حفظ وحدت و یکپارچگی جامعه در برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم تلاش کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با انتقاد نسبت به بی توجهی به اقامه نماز جماعت در برخی ادارات و دستگاه های اجرایی افزود: درحالی که باید در ۷۳۴ نقطه در استان نماز جماعت اقامه شود ولی هم اکنون در ۱۳۶ دستگاه این امر محقق شده است.
حجت الاسلام سیدجعفر مرتضوی تصریح کرد: ۲ فضلیت نماز اول وقت و اقامه نماز به جماعت در ادارات و دستگاه های اداری استان به فراموشی سپرده شده که انتظار می رود نسبت به رفع این آسیب همت بیشتری به کار گرفته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.