آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، پس از پیروزی ۵-۰ تیمش مقابل لینکل سیتی در جام حذفی، از شاگردانش خواست تا اجازه ندهند شایعاتی در مورد آینده اش، حواس آنها را پرت کند.​​​​​​​

پاسخ آرسن ونگر به هواداران آرسنال/ هیچ تصمیمی برای رفتن ندارم!

به گزارش قدس آنلاین، نتایج ضعیف آرسنال در هفته های اخیر، خارج شدن آنها از کورس قهرمانی در لیگ برتر و حذف تحقیرآمیز از چمپیونزلیگ، فشارها روی ونگر را افزایش داد و هواداران آرسنال خواهان جدایی او شدند اما او تاکید کرد هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته است.

او به خبرنگاران گفت: به تازگی ما باعث ناامیدی هواداران مان شدیم. ما می خواهیم حالا به ومبلی برویم تا یک پیروزی دیگر به دست بیاوریم. ما به تازگی در چمپیونزلیگ یک نتایج بسیار ناامید کننده داشتیم. پس از آن باید واکنش نشان می دادیم و نیاز به بازیکنانی با ذهنیت منسجم داشتیم.

وی اضافه کرد: اجازه بدهید خیلی در مورد من صحبت نکنیم زیرا اخیرا این اتفاق زیاد رخ داده است. من در زندگی ام نشان دادم که تلاش می کنم با تعهد کامل به این باشگاه خدمت کنم و تا زمانی که اینجا هستم، اینکار را خواهم کرد. تا چه زمانی؟ در حال حاضر نمی دانم. من وفاداری زیادی به آرسنال نشان دادم و ترجیح من ماندن در اینجاست.

سرمربی توپچی ها ادامه داد: تمرکز من ماندن در این شغل است. من همیشه این کار را کرده ام. اجازه می دهم بقیه روی کارم قضاوت کنند. من همیشه این کار را کرده ام و خیلی نگران بقیه مسائل نیستم. من تنها روی بازی بعدی تمرکز دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.