ایلام- فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: پیام عملیات فتح المبین برای امروز ما این است که می‌توان با اعتقاد راسخ به نصرت خدا، ولایت مداری، از خود گذشتگی، خودباوری و تکیه بر توانمندی های داخلی به موفقیت های بزرگ دست پیدا کرد.

یادواره عملیات فتح المبین در دشت عباس/  امنیت پایدار حاصل خون شهداء است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سیدصادق حسینی در یادواره عملیات فتح المبین که در منطقه دشت عباس برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری یادواره های شهداء و عملیات ها برای انتقال پیام هشت سال دفاع مقدس به نسل کنونی لازم است.

وی افزود: عملیات فتح المبین که در منطقه دشت عباس دهلران و بخش هایی از خاک استان خوزستان انجام شد، در واقع طلیعه پیروزی های رزمندگان و غلبه جنود اسلام بر جنود دشمن بود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام بیان داشت: در این عملیات بزرگ بیش از ۲۵ هزار نفر از نیروهای انسانی دشمن کشته شدند و همچنین نیروهای ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران ۱۷ هزار نفر از نیروهای رژیم بعث عراق را اسیر کردند.

سیدصادق حسینی با بیان اینکه پیام عملیات فتح‌المبین خودباوری و تکیه بر توانمندی‌های داخلی بود، یادآور شد: عملیات فتح المبین از جمله عملیات های روحیه بخشی بود که مقدمه عملیات‌های بزرگی همچون فتح خرمشهر شد و حضرت امام خمینی(ره) نیز آن پیام معروف را بیان کردند که من بر بازوی شما رزمندگان بوسه می زنم و به این بوسه نیز افتخار می‌کنم.

وی به شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس ازجمله شهید صیاد شیرازی و شهید خرازی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: شهدای ما همچون شهدای کربلا جاودانه شدند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: پیام عملیات فتح المبین برای امروز ما این است که می‌توان با اعتقاد راسخ به نصرت خدا، ولایت مداری، از خود گذشتگی، خودباوری و تکیه بر توانمندی‌های داخلی به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کرد.

سیدصادق حسینی به نقش مردم منطقه دشت عباس در دوران دفاع مقدس و به ویژه عملیات فتح المبین اشاره و تأکید کرد: منطقه دشت عباس در آن زمان به دشت به خون نشسته معروف شد که این نشان از ایثار و از خود گذشتگی مردم این دیار است.

وی در ادامه گفت: امنیت پایدار و قدرت بازدارنده امروز جمهوری اسلامی که دشمنان را به وحشت انداخته، حاصل از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه در هر موقعیتی به مردم که سرمایه‌های اصلی انقلاب هستند اعتماد کرده‌ایم، اظهار داشت: مردم کارها را به خوبی مدیریت کرده و به اتمام رسانده‌اند بنابراین باید در همه حال و در همه صحنه‌ها مدیریت کارها را به مردم بسپاریم تا به موفقیت برسیم.

سیدصادق حسینی به یکی از طرح‌های در دست اقدام برای رونق منطقه دشت عباس اشاره کرد و افزود: برای آباد کردن زمین‌های این منطقه و دیگر مناطق شهرستان طرح سامانه گرمسیری اجرا می‌شود تا آب مورد نیاز زمین‌های کشاورزی از کردستان به این گرمسیر بیاید.

وی بیان داشت: با برنامه ریزی‌های انجام شده، یادواره عملیات فتح المبین همه ساله و در سالروز انجام این عملیات برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.