شاگردان علیرضا منصوریان در شرایطی به مصاف نماینده ازبکستان می روند که در تاریخ رویارویی استقلال با ازبک‌ها، آبی‌ها پیشتر هستند.

نگاه آماری به عملکرداستقلال مقابل ازبک‌ها/ اولین مصاف با لوکوموتیو

به گزارش قدس آنلاین تیم فوتبال استقلال در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹ روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم لوکوموتیو ازبکستان خواهد رفت. دیداری که برای آبی ها بسیار حساس است و برای امیدوار ماندن به صعود باید به برتری برسند.

استقلال تاکنون ۱۰ بار مقابل تیم های ازبکستانی قرار گرفته و با ۵ برد، ۲ تساوی و ۳ باخت مقابل ازبک ها کارنامه بهتری از آنها دارند. لوکوموتیو ازبکستان اتفاقا تیمی است که در لیگ قهرمانان حضور داشته اما مقابل استقلال برای اولین بار است که صف آرایی می کند.

استقلال مقابل تیم های ازبکستانی تاکنون ۱۹ گل زده و ۱۳ گل دریافت کرده و ۱۰ بار مقابل نسف قارشی، پاختاکور، نوف باخور و نفتچی (در مجموع) به میدان رفته است.

این کارنامه کفه ترازو را به سود استقلال مقابل نماینده ازبکستان سنگین می کند و اگر این تیم تمرکز کافی داشته باشد و البته اعتصاب های اخیر تاثیر منفی کمتری روی آن گذاشته باشد می تواند با اعتماد به نفس بیشتر لوکوموتیو ازبکستان را در آزادی و با حمایت هوادارانش ببرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.