بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی راه پیروزی بر ظلم و بی عدالتی را صبر دانست و گفت: باید از صبر مادران و همسران شهدا در جامعه الگوگیری شود.

راه پیروزی بر ظلم و بی عدالتی صبر است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر یکشنبه در گردهمایی مادران و همسران شهدا بیان کرد: امنیت ایران اسلامی بر گرفته از ایثار و خون شهدا است.

وی با بیان اینکه امروز در شرایطی هستیم که امنیت از مردم جهان گرفته شده و در بیشتر کشور ها نا امنی وجود دارد گفت: باید از صبر مادران و همسران شهدا الگوگیری شود و در برابر این نا امنی ها و ظلم ها مقاومت کرد تا پیروز شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دنیای امروز با وجود همه امکانات یک جهنم است زیرا عدل و عدالت در جهان نیست خاطرنشان کرد: وضعیت امروز جهان یک اتفاق نیست بلکه یک جریان است که از بعد از وفات پیامبر اسلام(ص) و شکل‌گیری فتنه‌ها شروع شد، تا جایی که به حادثه کربلا رسید و امروز نیز ادامه دارد.

عبادی افزود: افرادی که در جهان ناامنی ایجاد کردند حتی مردم کشور خودشان نیز از این نا امنی در امان نیستند.وی با بیان اینکه امروز در کشورهای مختلف دنیا از یمن تا سوریه، لبنان تا عراق، فلسطین تا بحرین و حتی در کشورهای غربی ناامنی گریبان‌گیر انسان‌ها شده است اظهار داشت: این ناامنی در دنیا به این دلیل است که تسلیحات و امکانات جنگی در اختیار انسان‌های بی‌عاطفه، بی‌ایمان و نادان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: انسان زمانی که ستم می‌کند متوجه عملش نیست اما زمانی که فشار و ظلم بر خودش حاکم می شود بر سر عقل می آید و این ستمگران از جدایی از راه و مکتب اهل بیت پشیمان می‌شوند. 

 عبادی تصریح کرد: انسان هدفمند مجهز به صبر است و بشارتی برای اهل ایمان است که مقاومت کند تا پیروزی حاصل شود.

وی بیان کرد: راه پیروزی بر این ظلم‌ها و بی‌عدالتی ها صبر است و تکیه‌گاه صبر هدفمندی است زیرا هر انسان بی هدفی از درون تهی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.