۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
کد خبر: 512360

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: رویه ما از همان ابتدا دفاع از کیان شورا بوده است اما این کمال بی‌انصافی و ناجوانمردی است که می‌گویند هر اتفاقی در شورا تقصیر رییس شورا است.

چمران: رویه ما دفاع از کیان شورا است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران در سیصد و سی و هفتمین جلسه شورا و پیرامون حواشی به وجود آمده برای یکی از اعضای شوراگفت: یک روزی من گفتم باید از هم دفاع کنیم و در غیر اینصورت ضربه می‌خوریم، آن روز این گفته به درستی منعکس نشد و خیلی‌ها هجمه‌ای علیه ما به راه انداختند اما کسی هم دفاع نکرد.

وی ادامه داد:  رویه ما از ابتدا دفاع از کیان شورا بوده است و من هم از این عضو شورا و هم از کیان شورا دفاع می‌کنم اما این کمال ناجوانمردی و بی‌انصافی است که می‌گویند همه چیز تقصیر رئیس شورا است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما هر چقدر هم اختلاف سلیقه داشته باشیم باید از هم دفاع کنیم، اگر آن دوست عزیز به جای آنکه نامه سازمان بازرسی را به سایت خبری بدهد به شورا می‌داد به یقین این موضوع بهتر حل می‌شد و اینقدر هم به چشم بد به شورا نگاه نمی‌کردند. مردم همه به شورا می‌نگرند و لذا ما هم باید نگاهمان در جهت تقویت جایگاه و نهاد شورا باشد.

وی در سخان خود سالروز وفات آیت الله کاشانی از عوامل اصلی ملی شدن صنعت نفت را گرامی داشت و گفت:  ملی شدن صنعت نفت ضربه مهلکی بر پیکره استعمار پیر انگلیس بوده و بعد از آن شاهد بودیم که نهضت های مشابه به راه افتاد نظیر ملی شدن کانال سوئز توسط جمال عبدالناصر.

چمران در ادامه سالروز صدور فرمان تاریخی امام مبنی بر تشکیل بنیاد شهید را نیز گرامی داشت و در پایان قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در آسیا را تبریک گفت.

در ادامه جلسه نیز احمد دنیا مالی - رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا ضمن تاکید بر اینکه دفاع از کیان شورا وظیفه همه اعضای شورا است گفت:  برای جلوگیری از تلخ کامی خانواده‌ها در چهارشنبه پایان سال باید خانواده‌ها، آموزش و پرورش، صدا و سیما، ناجا و سازمان های مردم نهاد تلاش خود را بیشتر کنند و بدون شک نقش والدین از جلوگیری خطرآفرینی فرزندان نسبت به همه بیشتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.