نگارش متن‌های ویژه برنامه نوروز «دورهمی» آغاز شده و تنها سروش جمشیدی به عنوان بازیگر سری قبل حضورش در این ویژه برنامه قطعی است.

تولید «دورهمی» ویژه نوروز ۹۶ آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، در شش ماه گذشته ادامه تولید مجموعه موفق «دورهمی» که  مهران مدیری اجرای آن را بر عهده دارد با کلی اما و اگر همراه بود و حتی شایعاتی منتشر شد که ممکن است این مجموعه متوقف شود. با این حال به نظر حداقل برای نوروز ۹۶ تولید این برنامه ادامه خواهد یافت. طبق اخبار شنیده شده نگارش متن‌های ویژه برنامه نوروز «دورهمی» آغاز شده و تنها سروش جمشیدی به عنوان بازیگر سری قبل حضورش در این ویژه برنامه قطعی است.

ویژه برنامه نوروز ۹۶ «دورهمی» قرار است در ۱۷ قسمت ساخته شود و نویسندگان این مجموعه کار نگارش بخش های نمایشی را آغاز کرده‌اند. هنوز تصویربرداری کار آغاز نشده ولی با توجه به زمان محدودی که تا نوروز ۹۶ باقی مانده احتمالا از اواسط همین هفته تصویربرداری آغاز خواهد شد.

تا الان فقط حضور سروش جمشیدی بازیگر نقش «قیمت» در ویژه برنامه نوروز قطعی است. خبری از بستن قرارداد با دیگر بازیگران «دورهمی» نیست و احتمالا آن‌ها را در سری جدید نخواهیم دید. البته با سیامک انصاری که یکی از پایه‌های ثابت آثار مدیری است توافق اولیه صورت گرفته است. حالا اینکه در فرصت کم باقیمانده چگونه قرار است تیم بازیگری برای این مجموعه جمع شود هنوز مشخص نیست.

از طرفی قرار بود دکور این برنامه تغییر کند و آیتم‌های نمایشی نیز با شکل و شمایلی جدید جلوی دوربین برود که با توجه به زمان محدودی که تا پخش ویژه برنامه عید باقی مانده بعید است این تغییرات تمام و کمال انجام شود.اما خبر مهم دیگر درباره «دورهمی» این است که گویا حمید رحیمی نادی یکی از تهیه‌کنندگان این مجموعه از تیم تولید جدا شده و هاشم رضایت قرار است به تنهایی تهیه‌کنندگی ویژه برنامه نوروز را به عهده داشته باشد.

منبع: صبا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.