کرمان- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان گفت: نظارت بر ۷۹ شرکت مسافربری و رفتار رانندگان در ایام نوروز تشدید می شود.

نظارت راهداری کرمان بر حمل و نقل جاده ای تشدید می شود

به گزارش قدس آنلاین، خداداد مقبلی در  جمع اصحاب رسانه به عملیات نوسازی و بازسازی پل های تخریب شده در اثر سیل اخیر در کرمان اشاره و اظهار کرد: این عملیات ها تا ۲۰ روز آینده به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه در سیل اخیر کف پل ها آسیب دید، ادامه داد: تنظیم بستر رودخانه ها نیز در حال انجام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان گفت: استان کرمان حلقه واسط بین استان های جنوبی و ساحلی به مرکز و شمال شرق کشور است و قطعا باید راه های استان از ایمنی مطلوبی برخوردار باشند.

وی به پیش فروش بلیت های ناوگان عمومی برای سفرهای نوروزی هم اشاره کرد و گفت: پیش فروش بلیت ها از ابتدای اسفند شروع شده و بروشورهایی برای راهنمایی مسافران تهیه شده که راه های عبوری استان را برای آن ها تبیین می کند و در ورودی های استان ارائه خواهد شد.

مقبلی با اشاره به اینکه در این ایام نظارت بر ناوگان عمومی استان کرمان تشدید می‌شود افزود: کمیسیون ماده ۱۱ بر رفتار رانندگان ناوگان عمومی در استان نظارت دارد و مردم باید تخلفات رانندگان ناوگان عمومی در استان به‌ویژه در ایام نوروز را به اداره کل راهداری استان اطلاع دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با بیان اینکه ۷۹ شرکت مسافربری در استان کرمان وجود دارد تصریح کرد: نظارت بر شرکت‌های مسافربری استان نیز در کمیسیون ماده ۱۲ پیگیری و انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود ۷۷۰ نفر در جاده‌های استان کرمان جان خود را از دست داده‌اند گفت: عمده تصادفات و تلفات جاده‌ای ناشی از خطاهای انسانی است و مردم باید در هنگام رانندگی به توصیه‌های پلیس و راهداران توجه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.