یزد- معاون توسعه و برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه استان یزد گفت: ۸۰ تا ۸۵ درصد از مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی یزد به نتیجه رسیده، و در همه شهرستان‌های استان یزد، این ستاد تشکیل شده است.

۸۰درصد از مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی یزد به نتیجه رسیده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مجید دهقانی‌زاده عصریک شنبه  در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد اظهار داشت: شناسنامه تفصیلی طرح‌های اقتصاد مقاومتی یزد در دست تهیه است و بالغ بر ۹۷ پروژه اقتصاد مقاومتی در ستاد بررسی و تصویب شده که کارهای پیگیری و اجرای آنها در حال انجام است.

 وی افزود: در راستای فرهنگ‌سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی اقدامات بسیار خوبی انجام شده که از جمله این موارد می‌توان به برگزاری بیش از ۱۲ هزار نفر ساعت دوره آموزشی در زمینه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

این مسئول از پرداخت ۳۱۸ میلیارد تومان تسهیلات در قالب ۳۷۸ درخواست به واحدهای تولیدی متقاضی در استان یزد خبر داد و گفت: ۴۹۷ مورد تسهیلات نیز به واحدهای تولیدی متقاضی در استان به مبلغ ۴۲۵ میلیارد تومان به صورت مستقیم توسط سیستم بانکی پرداخت شده که این تسهیلات سبب خروج ۳۳۰ واحد استان یزد از رکود نسبی شده است.

دهقانی‌زاده به  اقداماتی که در حوزه رفع موانع تولید در استان یزد انجام شده اشاره کرد و افزود: کارگروه تسهیل استان یزد ۳۵ جلسه اصلی برگزار کرده و خوشبختانه کارهای محوله به این ستاد به صورت خوبی دنبال شده است.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه استان یزد با بیان اینکه در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، طرح واگذاری پروژه‌ها به بخش  خصوصی دنبال شد، افزود: ۲۸۰ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی احصا که تاکنون ۸۳ پروژه واگذار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.