اصفهان-رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: یکپارچه سازی تشکلهای معدنی و توسعه بازار مواد معدنی دو رویکرد مهم کمیسیون در سال ۹۶ است.

یکپارچه سازی تشکلهای معدنی و توسعه بازار مواد معدنی در سال ۹۶

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، احمد خوروش در دهمین جلسه کمیسیون معادن و صنایع معدنی تصریح کرد: کمیسیون معادن در دومین سال فعالیت خود تلاش دارد که علاوه بر حل مسایل و مشکلات معدن کاران به دنبال ایجاد هم افزایی بین تشکلهای متعدد این بخش است.

وی با اشاره به اینکه معدن کاران در شرایط سخت و دشوار به فعالیت تولیدی و اکتشافی می پردازند، افزود: بخش معدن بخش اصلی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی است و ایجاد کمیسیون ویژه معادن نشان از توجه ویژه به این بخش است.

رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان استفاده از ظرفیت های قانونی برای حل مسایل و مشکلات بخش معدن استان را از مهمترین برنامه های کمیسیون برشمرد و تصریح کرد: شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی از جمله این ظرفیت هاست که کمیسیون در حال جمع اوری مسایل و راهکارهای حل آن برای ارایه در این شوراست.

دبیر کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این جلسه گفت: کمیسیون در سال ۹۵ همواره تلاش کرده که ظرفیت های معدنی در کنار یکدیگر تجمیع و توانمند شوند.

شهریار شعبانی حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی تخصصی معدن بویژه سنگ را از فعالیت های این کمیسیون  در سال ۹۵ برشمرد و اظهارکرد: برگزاری پاویون سنگ اصفهان در نمایشگاه تخصصی سنگ ورونا ایتالیا از جمله برنامه های سال ۹۶ کمیسیون است .

وی از برگزاری نشست های تخصصی با مسؤلان معدنی، اداره کل منابع طبیعی، اداره کل حفاظت از محیط زیست و سایر سازمان و نهادهای مرتبط با بخش معدن در سال جاری حبر داد و گفت:حضور معاون معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون و همایش همدلی  و همچنین مدیر ایمیدرو باعث انتقال مسایل و مشکلات معدن کاران استان اصفهان به مسوولین کشوری شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.