مشهد- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: ایثارگری و مقاومت میراث ماندگار شهدای گرانقدر از صدر اسلام تا شهدای مظلوم مدافع حرم است.

ایثارگری و مقاومت میراث ماندگار شهدای ماست

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی بختیاری در نخستین همایش کفشداران ایثارگر بارگاه منور رضوی اظهار کرد: همه ما باید پاسدار و حافظ ارزش های اسلام و انقلاب باشیم و همواره به یاد داشته باشیم که برای به ثمر رسیدن این نهضت چه  خون های پاکی به زمین ریخته و مجاهدان راه خدا چه مرارت ها و شکنجه هایی را تحمل کردند.

وی تصریح کرد: صفحات تاریخ مملو از جانفشانی ها و ایثارگری های نبی مکرم اسلام(ص)، حضرت علی(ع) و اولاد طاهرینش(ع)، عالمان و فضلای حوزه های علمیه و محبان و دوستداران اهل بیت(ع) است و امثال بلال حبشی و عمار یاسر در تاریخ اسلام بسیار هستند که از آرمان ها و اعتقادات حقشان کوتاه نیامدند.

بختیاری با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت در منطقه، اظهار کرد: وعده الهی در نصرت و یاری مظلومان به وقوع پیوسته است و ان شاءلله به زودی سرزمین های اسلامی از لوث وجود نیروهای تکفیری و تروریستی مزدور استکبار پاک خواهد شد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروز عنوان کرد: دشمنان با استفاده از ابزارهای نوین به تعبیر رهبر معظم انقلاب وارد جنگ نرم شده اند و بنیان های خانواده مسلمان ایرانی را هدف قرار داده اند.

وی گفت: بیان خاطرات و بازگویی و روایت مجاهدت ها و ایثارگری رزمندگان غیور، جانبازان سرافراز و شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس اقدامی مبارک و شایسته است که باید با قوت و در گستره وسیع برای نسل نوجوان و جوان ادامه یابد.

 در ابتدای این مراسم حاج ماشاالله آخوندی فرمانده تخریب لشکر ۵ نصر در دوران دفاع مقدس و کفشدار بارگاه منور رضوی به عنوان دبیر کمیته کفشداران ایثارگر به تشریح اهداف و رسالت های این همایش پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.