جغتای- امام جمعه جغتای با اشاره به برخی آفات مدیریتی گفت: عدم حضور مدیران کل استانی در شهرستان جغتای باعث دلسردی مردم شده به ویژه مدیرکل منابع طبیعی که موجبات نارضایتی شدید مردم را فراهم کرده است.

عدم حضور مسئولان استانی در جغتای موجب دلسردی مردم شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام علی اکبر موحدی پور صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری جغتای که با حضور استاندار خراسان رضوی در این شهرستان تشکیل شد، با اشاره به جدایی و فاصله مدیران از مردم گفت: مشارکت در برنامه های مذهبی و مناسبتی، نظارت مستقیم و غیر مستقیم برعملکرد مسئولان و وضعیت مردم، یاری مظلومان و پناهگاه گرفتاران شیوه ی مدیریتی امام علی(ع) است که بهترین الگو برای مدیران می باشد.

وی یادآورشد: عدم حضور مدیران در بین مردم آنها را از جریان امور دور نگه می دارد و غافل می کند.

امام جمعه جغتای با اشاره به وجود مدیران پروازی در جغتای تشریح کرد: هزینه ایاب و ذهاب مسوولان، عدم حضور مدیران در نماز جمعه جزئی از مشکلات است هرچند که ما نماز را برای عبادیون می خوانیم و نه برای سیاسیون.

موحدی پور با اشاره به مشکلات مسکن مهر تصریح کرد: ۵۳۸ واحد مسکن مهر در جغتای رها شده است.

وی با اشاره به محدوده طرح هادی روستایی گفت: هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در خارج از محدوده ساخته شده است که خدمات رسانی برق، آب، گاز به این واحدها در تضاد با طرح هادی روستایی است.

امام جمعه جغتای با اشاره به مشکلات راه مواصلاتی جغتای به سبزوار گفت: اسقرار بیشتر ادرات به صورت نمایندگی در جغتای و عدم تقویت نیروی انسانی مورد نیاز برای این نمایندگی ها و نبود ساختمان مستقل از دیگر مشکلات این شهرستان است.

وی گفت: پیگیری اسناد رسمی منازل ضلع شمالی شهر که فاقد سند رسمی هستند.

موحدی پور با اشاره به طومار نویسی مردم مبنی بر الحاق جغتای به خراسان شمالی تصریح کرد: تقاضای بازنگری مجدد در تخصیص امکانات و ادارات این شهرستان جهت جلوگیری از این نگرانی های مردم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.