ایلام- یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: اخیراً اختلاس‌ها و دزدی‌هایی همچون سه هزارمیلیاردی و پنج هزارمیلیاردی در سطح کشور باب شده و همان‌گونه که دست دزدان خارجی را قطع کردیم دست دزدان داخلی را نیز قطع می‌کنیم.

دست اختلاس گران را قطع خواهیم کرد

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل کوثری روز دوشنبه در یادواره شهدای عملیات والفجر ۱۰ در قرارگاه حضرت امیر(ع) بانروشان ایلام اظهار داشت: در ایلام در همان ابتدای جنگ رفت وآمدها به استان و جبهه این استان شروع شد و تا پایان جنگ ادامه داشت و این نشان می‌دهد که مردم ایلام لحظ ‌به لحظه جنگ حضور مثمر ثمری داشته اند.

وی با بیان اینکه استکبار با دیدن منافع زیادی در ایران که نمونه آن تولید ۶.۵ میلیون بشکه نفت بود که شش میلیون آن صادر می‌شد، افزود: همان گونه که دست دزدان خارجی را قطع کردیم دست دزدان داخلی را نیز قطع می‌کنیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهداء به معنای واقعی زنده اند و رسیدن به درجه شهداء به راحتی امکان‌پذیر نیست و خداوند شهیدان را در کنار ائمه و صالحان قرار داده است، بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی دست استکبار از ایران را کوتاه کرد و شکست سنگینی را برای آنان رقم زد.

اسماعیل کوثری یادآور شد: دو عامل مردم و رهبری باعث پیروزی حق بر باطل شد و دشمنان این دو عامل مهم در پیروزی انقلاب را نشناخته بودند و شکست آنان را در پی داشت.

وی به اختلاس‌های اخیر در کشور اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اخیراً اختلاس‌ها و دزدی هایی همچون سه هزارمیلیاردی و پنج هزارمیلیاردی در سطح کشور باب شده و همان گونه که دست دزدان خارجی را قطع کردیم دست دزدان داخلی را نیز قطع می کنیم.

در ادامه سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام نیز گفت:عملیات والفجر ۱۰ برگ زرینی از دلاوری های سپاه غیور و مردم شجاع ایلام در تاریخ است چراکه این عملیات در سخت ‌ترین شرایط در شاخ شمیران انجام گرفت که قرعه این محور عملیاتی سخت به نام لشکر حضرت امیر(ع) افتاده بود.

وی بابیان اینکه به دلیل حساسیت دشمن بر روی منطقه تعدادی از راه های عبور را بسته بود که گردان ها باید از یک معبر عبور می‌ کردند، اظهار داشت: مردم شهر ایلام هم در جبهه ایلام و هم در شاخ شمیران شهید دادند و این خود اثباتی بر شجاعت مردم ایلام است و همچنین شهید ولی زاده خود در این عملیات شهید می‌شود و خانه و فرزندانش نیز مورد اصابت هدف دشمن قرار می‌گیرند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه دشمن در این عملیات به مردم خود نیز رحم نکرده و حتی بچه ها را نیزمورد هدف خود قرار می داد، افزود: این شجاعت و از خودگذشتگی های شهیدان است که امنیت و آرامش را برای ما فراهم ساخته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.