زاهدان- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ظرفیت اقوام یک ظرفیت مهم و نعمتی بزرگ در راستای پیشبرد اهداف نظام است، گفت: امروز ایران اسلامی یک قدرت جهانی است، انقلاب ما در کشورهای مختلف در حال گسترش بوده و رهبری مقتدر ما امید بسیاری از مظلومان است.

وجود اقوام ظرفیتی مهم و نعمتی بزرگ برای نظام است/ انقلاب اسلامی مرزی میان شیعه و سنی قائل نیست

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین سلامی پیش از ظهر دوشنبه در بیست و چهارمین سمینار ائمه جمعه اهل‌سنت جنوب شرق کشور در زاهدان، با تاکید براینکه انقلاب اسلامی مرزی میان شیعه و سنی قائل نیست، اظهار داشت: ملت ما همانطور که برای شیعیان جان می‌دهند، برای اهل‌سنت هم جان‌فشانی می‌کنند چراکه همه مسلمان هستیم و گواه این مدعا فلسطین به عنوان سرزمینی سنی مذهب است که ما برای آن جان می‌دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز به‌فضل الهی خورشید سیطره غرب رو به افول است، گفت: انقلاب اسلامی در برابر هجوم غرب ایستاده و از حقوق مسلمان و اعتبار و منزلت‌شان دفاع می‌کند؛ انقلاب ما توانسته جبهه‌ای مستحکم در برابر  سیاست استعماری شوم ایجاد کند.

وی تصریح کرد: به فضل الهی امروز ما آنقدر قدرتمند شده‌ایم که هر کجا با قدرت‌های مستکبر درگیر می‌شویم نتیجه شکست آنها است. ایجاد گروهک‌های تکفیری در پی ترس غرب از نفوذ اسلام صورت گرفته است.

سردار سلامی ادامه داد: مستکبران برنامه داشتند ملت سوریه را از جغرافیای سیاسی جهان اسلام حذف کنند اما به فضل الهی جمهوری اسلامی به کمک سوریه شتافت و اجازه نداد نقشه‌های شوم مستکبران به ثمر نشیند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز موشک‌های ایران می‌تواند در هزاران کیلومتر خارج از مرزهای کشور مواضع دشمنان را هدف قرار دهد، خاطرنشان کرد: امروز در پی اقتدار نظامی جای جای ایران اسلامی، از جمله سیستان و بلوچستان از امنیت مطلوب برخوردار است.

وی با تاکید براینکه امروز هیچکس نمی‌تواند مقابل قدرت ایران ‌دوام بیاورد و در پی این قدرت دیگر مسلمانان بی‌پناه نیستند، تصریح کرد: امروز رهبر ‌انقلاب و ملت مقتدر ایران ‌تکیه‌گاه مسلمانان هستند و ما در هر گوشه دنیا فریاد مسلمانی را بشنویم به کمک او می‌شتابیم.

سردار سلامی اظهار داشت: امروز بسیاری از کشورها در کمین هستند تا امنیت ما را خدشه‌دار کنند اما به پشتوانه نیروهای مسلح مقتدر و مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی تاکنون راه به جایی نبرده‌اند و پس از این هم به نتیجه نخواهند رسید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ظرفیت اقوام یک ظرفیت مهم و نعمتی بزرگ در راستای پیشبرد اهداف نظام است، اضافه کرد: امروز ایران اسلامی یک قدرت جهانی است، انقلاب ما در کشورهای مختلف در حال گسترش بوده و رهبری مقتدر ما امید بسیاری از مظلومان است.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ انسجام و وحدت در سطح جامعه گفت: همه ما سرنشینان یک سفینه هستیم، بنابراین باید با توکل به خداوند و حفظ انسجام و وحدت، دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام بگذاریم. استکبار جهانی به دنبال جداسازی امت اسلامی از یکدیگر است که این نقشه شوم در سایه وحدت مسلمین هرگز به نتیجه نمی‌رسد.

سردار سلامی با اشاره به اینکه استکبار جهانی در تلاش است با ویران‌کردن جهان اسلام به آبادانی و پیشرفت برسد، ادامه داد:  عقب نگه داشتن جهان اسلام، ترویج فقر و فساد و عقب‌ماندگی ذهنی و فرهنگی، نسخه کشورهای استکباری برای جهان اسلام است. نقشه غربی‌ها برای جهان اسلام خدشه‌دار کردن عزت، شوکت و اقتدار مسلمانان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز اسلام در قلب کشورهای اروپایی نفوذ کرده، اضافه کرد: انتخاب نام‌های اسلامی برای فرزندان در کشورهای مختلف اروپایی و غربی گواه این مدعاست. چهره اسلام مملو از رأفت و مودت است اما دشمن تلاش دارد همه شاخصه‌های اسلام را وارونه جلوه دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.