گرگان- مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت: هزار و ۵۰۰ کلاس درس در ۱۸۶ مدرسه و ۲۰ پایگاه برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی به امکاناتی مانند پتو، یخچال و وسایل گرمایشی و سرمایشی مجهز می شوند.

۱۵۰۰ کلاس درس در گلستان میزبان مسافران نوروزی می شوند

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا وطنی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از آماده سازی هزار و ۵۰۰ کلاس درس برای اسکان و ساماندهی مسافران نوروزی در مدارس استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: با هدف خدمت رسانی به مسافران در ایام نوروز، ۲۰ پایگاه و ۱۸۶ مدرسه استان به امکانات مناسب رفاهی و اقامتی تجهیز می شود.

وی با بیان اینکه در این کلاس ها فرش، پتو، یخچال، تلویزیون و وسایل گرمایشی و سرمایشی مجهز می شود، ادامه داد: ۴۵۵ نفر از عوامل اجرایی در طول ایام نوروز در خدمت مسافران استان هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: پذیرش اسکان نوروزی در مدارس استان از ۲۷ اسفند آغاز می شود و تا ۱۲ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی گفت: همه‌ساله در ایام عید نوروز و فصل تابستان با آغاز مسافرت فرهنگیان و دیگر اقشار جامعه، آموزش و پرورش با تجهیز و ساماندهی مدارس و کلاس‌ها به مسافران خدمات اسکان را ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه امسال هم ۱۸ پایگاه در ۱۴ شهرستان استان کار خدمات‌رسانی به فرهنگیان را برعهده دارند، اظهار داشت: همه مسافران می‌توانستند از امکانات اسکان ستاد آموزش و پرورش استفاده کنند و این امر تنها اختصاص به فرهنگیان نداشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.