اهواز_ استاندار خوزستان گفت: مادران و همسران شهدا نمونه های عینی و عملی اخلاق مداری در جامعه هستند و برای حرکت جامعه در مسیر اصلی خود به مادران و همسران شهدا تأسی بجوییم.

همسران و مادران شهدا نمونه عینی اخلاق مداری در جامعه هستند

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در چهارمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت که صبح دوشنبه در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، به نقش مادران و همسران شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: بانوان نقش خود را در پشتیبانی از جبهه ها به خوبی ایفا کردند.

وی با بیان اینکه پس از دوران دفاع مقدس همسران جانبازان با پرستاری از آن ها نقش خود را ادامه دادند، گفت: همسران شهید هم با ایفا کردن همزمان نقش پدری و مادری برای فرزندان خود، مبارزه خود را ادامه دادند.

استاندار خوزستان ادامه داد: همسران شهد نماد صبر و استقامت و الگوی جامعه هستند و ما افتخار می کنیم که چنین بانوان بزرگواری را در استان خوزستان داریم.

وی با بیان اینکه ما موظفیم قدر خانواده معظم شهدا را بیشتر بدانیم، گفت: جامعه برای حرکت به سمت تکامل و جلوگیری از گم شدن افراد باید کسانی را که کردار و رفتار و اعمالشان برمدار اخلاق است الگو قرار دهد و مادران و همسران شهدا نمونه های عینی و عملی این افراد هستند.

شریعتی اظهار کرد: بایست با برگزاری هر چه بیشتر چنین همایش هایی سعی نماییم چنین الگوهایی را در جامعه به منصه ظهور برسانیم تا جامعه راه خودش را پیدا کند و در مسیر درست و دقیقتری حرکت بکند تا انشاالله بتوانیم توجه لازم را در این زمینه داشته باشیم و بهره کافی را ببریم.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.