ایلام-مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان ایلام گفت: عملیات اجرایی ۱۴ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در جاده‌های استان کلید خورد.

۱۴ سامانه ثبت تخلفات در جاده‌های ایلام نصب می‌شود
نورالله دلخواه روز دوشنبه در گفت‌وگو با قدس آنلاین اظهار داشت: علاوه بر بهسازی جاده‌ها و تجهیز محورهای مواصلاتی به سامانه‌های ثبت تخلف، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مردم نقش مؤثری در کاهش تلفات جاده‌ای دارد.
وی افزود: حمل‌ونقل نقش کلیدی در توسعه اقتصادی دارد و باید از ظرفیت حمل‌ونقل در توسعه اقتصادی و گردشگری استان استفاده کرد.
دلخواه بابیان اینکه هم‌اکنون چهار سامانه ثبت تخلف هوشمند در جاده‌های استان نصب است، تصریح کرد: نصب چهارده سامانه دیگر عملیات اجرایی آن‌ها آغازشده و با تأمین فیبر نوری،  سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.
 مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان ایلام تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۳۴ دوربین نظارتی تصویری، تردد شمار و ثبت سرعت در جاده‌های استان نصب و مورد بهره‌برداری قرارگرفته است که شامل ۱۱دستگاه دوربین نظارتی تصویری و تعداد ۴ دستگاه ثبت سرعت و تخلف و ۱۹ دستگاه تردد شمار در ۳۸ محور مواصلاتی استان نصب‌شده است.
وی اضافه کرد: بیش از یک میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای خرید این دستگاه‌ها هزینه شده است.
دلخواه  تصریح کرد: در سالجاری تعداد ۲۶ دستگاه دوربین ثبت سرعت، نظارتی تصویری و تردد شماره در محورهای استان نصب خواهد شد و استفاده از این سیستم هوشمند نقش مؤثری در توانمندی مدیریتی و کاهش تلفات جاده‌ای استان داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.