اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان از تهیه اطلس امنیتی این استان در سال ۹۶ خبر داد.

اطلس امنیتی استان اصفهان سال آینده تهیه می شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار عبدالرضا آقاخانی پیش از ظهر دوشنبه در دهمین و آخرین نشست خبری خود در سال جاری افزود: درسال آینده توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به منظور گسترش فضای انقلابی و اسلامی در ناجا، توجه به محلات آسیب پذیر، تقویت پلیس فتا در رصد جرایم فضای مجازی و توجه به کانون های جرم در دستور کار پلیس اصفهان قرار می گیرد.

وی در خصوص زیر ساخت های مناسب برای انتخابات سال آینده گفت: استقرار قرارگاه عملیاتی برای انتخابات سال ۹۶  انجام شده و خوشبختانه با توجه به افزایش آرامش و امنیت در بین مردم، پیش بینی می کنیم که حضور مردم  در انتخابات بسیار خوب باشد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به در پیش رو بودن چهارشنبه آخر سال گفت: نیروی انتظامی سیاست سال قبل را پیش می گیرد و مردم بدانند پلیس مخالف شادی مردم نیست اما با ناهنجاری ها و عبور از خط قرمزها  برخورد می کند.
وی تصریح کرد:  البته باید از مردم اصفهان به خاطر همکاری بی سابقه شان در چهارشنبه سوری سال ۹۴ که کمترین خسارت را داشتیم، تشکر کنم.

سردار آقاخانی به برگزاری رزمایش نوروزی پلیس راهور در اصفهان اشاره و اظهارکرد: این رزمایش از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۲۰ فروردین ۹۶  با کمک و مشارکت دستگاه ها از جمله هلال احمر، آتش نشانی و کمیته امداد ادامه خواهد شد.
 وی ادامه داد: پیش بینی می شود به خاطر روحیات شادی که مردم اصفهان دارند، نوروز امسال مسافران زیادی به این شهر سفر کنند، از این رو برنامه های نوروزی ویژه ای در نظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: امسال بیش از ۳۵ ایستگاه امنیت و سلامت در جاده های استان اصفهان برای ایمنی هر چه بیشتر مسافران دایر می شود.
وی خاطرنشان کرد: مسافران و شهروندان امسال در اصفهان با پلیس پارک ها  و تفرجگاهها با پوششی متفاوت مواجه خواهند شد که برای امنیت کامل مسافرین فعالیت می کنند.

سردار آقاخانی به میزان تماس های شهروندان با پلیس ۱۱۰ اشاره کرد و گفت: طی ۱۱ماهه اخیر یک میلیون بار تماس تلفنی با تلفن ۱۱۰ و حدود ۱۰ هزار تماس نیز با سامانه ۱۹۷برقرار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.