کرج- معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طی ۶ ماه آینده بزرگترین ایستگاه متروی کشور در شهر جدید هشتگرد راه‌اندازی می‌شود،‌ تأکید کرد: بهره‌برداری موقت از متروی شهر جدید هشتگرد نیز در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، ‌محسن نریمان ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح مسکن مهر شهر جدید هشتگرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه طرح‌های عمرانی و خدماتی یکی از مهمترین اولویت‌های مسؤولان در دستگاه‌های مختلف است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با تخصیص به موقع اعتبارات می‌توانیم بخش قابل توجهی از این خدمات را به مردم ارائه دهیم و شاهد شکوفایی و رشد باشیم.

وی همچنین به افتتاح ۷ هزار و ۱۷۰ واحد مسکن مهر و ۶ طرح روبنایی در البرز اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها شامل مدرسه، کلانتری، مسجد و زمین ورزشی بوده است.

نریمان با بیان اینکه تمامی واحدهای افتتاح شده از خدمات آب، ‌ برق و گاز بهره‌مند هستند، گفت: برای اجرای این واحدها ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان دولت، ‌ قرار است ۱۰ هزار واحد مسکونی مهر باقیمانده نیز تحویل متقاضیان شود، ‌ خاطرنشان کرد: توسعه خدمات‌رسانی به مردم و ارتقای زیرساخت‌ها باید به صورت دقیق مورد توجه باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.