اصفهان- شهردار بهارستان با اشاره به تصویب بودجه۹۰ میلیارد تومانی این شهر برای سال آینده گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت برنامه های شهرداری بهارستان در سال ۹۶ خواهد بود.

تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت برنامه های شهرداری بهارستان در سال ۹۶ خواهد بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مهدی فاتحی ظهر دوشنبه درجمع خبرنگاران اظهارکرد: اگر تا ده سال پیش فقط ۲۰ هزار نفر در شهر بهارستان زندگی می کردند، در حال حاضر این شهر بیش از یکصد هزار نفر جمعیت را در خود جای داده و البته رشد جمعیت در این شهر قابل پیش بینی نیست.

شهردار بهارستان ادامه داد: بی شک اگر توسعه شهری به خوبی در بهارستان انجام شود، جمعیت این شهر به ۵۰۰ هزار نفر نیز خواهد رسید.

وی یکی از مشکلات موجود در شهر بهارستان را وجود شرکت عمران خواند و تاکید کرد: البته اگر تعامل وجود داشته باشد، شهرداری و عمران بهارستان به منزله دو بال برای توسعه این شهر خواهند بود.

فاتحی با اشاره به پیشروی مویرگی شبکه های فاضلاب در شهر بهارستان گفت: پروژه استفاده از پساب برای تامین آب مورد نیاز فضای سبز نیز در دو فاز به صرف اعتباری معادل ۳۰ میلیارد تومان در آینده ای نه چندان دور مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه وجود شهرداری‌ها بنیادین است و محور توسعه کشور محسوب می‌شود، افزود: از همین حیث عملکرد شهرداری‌ها در نظام جمهوری اسلامی، عملکرد نظام به حساب می‌آید و بنابراین وظیفه شهرداری‌ها سنگین است.

شهردار بهارستان با اشاره به تصویب بودجه ۹۰ میلیاردتومانی این شهر برای سال آینده گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت برنامه های شهرداری بهارستان در سال ۹۶ خواهد بود.

وی از جکمله پروژه ها نیمه تمام شهر بهارستان را فرهنگسرای بزرگ این شهر، تالار نور باغ بانوان و اصلاح هندسی معابر بهارستان برشمرد.

فاتحی ادامه داد: اقوام مختلف ایرانی در شهر بهارستان زندگی می کنند که برای آشنایی بیشتر و هویت شهری، اقدامات فرهنگی زیادی انجام شده است.

 وی با اشاره به اینکه در شهر بهارستان ۵۸ دستگاه اتوبوس جابه جایی مسافران درون شهری را انجام می دهند، افزود: این اتوبوس ها روزانه ۳۵ هزار نفر را جا به جا می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.