سومین هفته از مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان کشورمان با پیروزی آغاز شد.

پیروزی ارزشمند ذوب‌آهن در تاشکند/ شاگردان حسینی با شکست بنیادکار امیدوار شدند

به گزارش قدس آنلاین، در آغاز هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا و از گروه C این رقابت‌ها، تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران از ساعت 16:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه اختصاصی بنیادکار ازبکستان به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.

تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران موفق شد در سومین دیدار آسیایی خود در تاشکند، با یک گل بنیادکار را شکست دهد. ذوب‌آهن با این برد، چهار امتیازی شد و به رده دوم گروه C صعود کرد. گل اول این بازی را جری بنسون در دقیقه 55 به ثمر رساند. محمد نژادمهدی پاس عمقی خوبی داد که با اشتباه مدافع بنیادکار به بنسون رسید و او هم از موقعیت تک‌به تک به دست آمده استفاده کرد و گل برتری تیمش را به ثمر رساند. مرتضی تبریزی هم در دقیقه 4+90 گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی زد.

در دقیقه 78 پاس به عقب اشتباه مدافع بنیادکار باعث شد که مرتضی تبریزی در موقعیت تک‌به تک با دروازه‌بان میزبان قرار بگیرد، اما تعلل این مهاجم، فرصت گل دوم را از ذوب‌آهن گرفت.

ذوب‌آهن با این پیروزی چهار امتیازی شد و تا پیش از برگزاری دیدار الاهلی عربستان مقابل العین امارات به رده دوم گروه C صعود کرد.

فهد جبار المری داور قطری این دیدار به علی همام از تیم ذوب‌آهن کارت زرد داد و وادیم سمیرتان را در دقیقه 62 از تیم بنیادکار ازبکستان اخراج کرد.

در دیگر دیدار این گروه از ساعت 21 الاهلی عربستان به مصاف العین امارات می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.