سایت جدید شبکه قرآن و معارف سیما با هدف دسترسی راحت‌تر مخاطبان شبکه قرآن و معارف اسلامی راه‌اندازی شد.

سایت جدید شبکه قرآن و معارف سیما راه‌اندازی شد

 به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما سایت جدید شبکه قرآن و  معارف سیما با هدف دسترسی راحت‌تر مخاطبان شبکه قرآن و معارف اسلامی راه‌اندازی شد.

در این پایگاه به راحتی می‌توان از طریق قسمت پخش زنده همیشه به تماشای شبکه‌ قرآن و معارف سیما نشست.

در بخش گروه‌های برنامه‌ساز می‌توان با گروه‌های برنامه‌ساز پنج گانه‌ شبکه قرآن و معارف سیما و برنامه‌های تولیدی آنها آشناشد یا به بخش‌های منتخب برنامه‌های هرگروه دست یافت.

مخاطبان در بخش چند رسانه‌ای از سه طریق فیلم، صوت و عکس با زیر شاخه‌های متنوع به آرشیوی غنی از تلاوت‌ها، تفاسیر، نغمات و اذان در قالب فیلم و صوت دست خواهند یافت و از بهترین آثار چند رسانه‌ای بهره‌مند خواهند شد.

بخش معارف اسلامی خود به قسمت‌هایی دیگری مانند دین و زندگی، ذکر، علوم قرآنی، حدیث، تفسیر و مسائل شرعی تقسیم می‌شود.

در بخش دین و زندگی شاهد مطالبی چون سبک زندگی اسلامی ایرانی، کلیدهای زندگی و حکایات و نکات اخلاقی هستیم.

در بخش ذکر با ادعیه، فضیلت و خواص سوره‌های قرآن و اذکار آشنا خواهیم شد.

در باکس جدول پخش مخاطبان با انتخاب روز از زمان دقیق پخش هر برنامه و توضیحات لازم مطلع خواهند شد و به قسمت برنامه‌های مهم شبکه منتقل می‌شوند.

در این سایت اوقات شرعی تهران و همچنین اوقات شرعی تمامی مراکز استان‌ها در این بخش در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

برای بهتر شدن محتوای شبکه‌ قرآن و معارف سیما در بخش نظرات کاربران پذیرای انتقادها و پیشنهادهای سازنده‌ی همه مخاطبان عزیزان هستیم.

بهترین و شاخص برنامه‌های شبکه قرآن در معرض دید قرار دارد و مخاطبان می‌توانند قسمت‌های مختلف این برنامه‌ها را نیز مشاهده کنند.

معرفی کارشناسان و ارتباط با کارشناسان از دیگر بخش‌های متنوع این پایگاه اطلاع‌رسانی است. همچنین از طریق این سایت می‌توان به شبکه اجتماعی شبکه وارد شد.

در بخش ارسال آثار مخاطبان می‌توانند فایل‌های دیدنی و شنیدنی خود که قابلیت استفاده برای عموم را دارد قرار دهند که در همین بخش بهترین آنها به نمایش در خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.