بجنورد- جلسه تلفیقی کمیسیون های فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی، عمران و ترافیک، آموزش و پژوهش و سرمایه گذاری با موضوع سینما و پردیس سینمایی در شورای شهر بجنورد برگزارشد.

طرح احداث پردیس سینمایی درخراسان شمالی معطل زمین است
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رئیس حوزه هنری خراسان شمالی شامگاه دوشنبه در این جلسه گفت: طرح احداث پردیس سینمایی دراستان از خرداد ماه سال جاری برای جانمایی زمین در شهرداری و شورای شهر مطرح شد.
نمازی اظهارداشت: این طرح درقالب یک طرح فرهنگی و تجاری تهیه و درحال حاضر نقشه های مهندسی آن کشیده شده است.
وی افزود: این طرح با ۱۲ هزارمترمربع در ۶ طبقه پیش بینی شده که دوطبقه سینما با هزارو ۴۰۰ صندلی، دو بخش تجاری، یک طبقه درحوزه فضاهای آئینی و سنتی و دو طبقه زیرین پارکینگ پیش بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری این طرح توسط موسسه بهمن سبز که مجموعه ای ازحوزه هنری است انجام می شود ، خاطرنشان کرد: اگر تکلیف زمین مشخص شود هماهنگی درحوزه دریافت تسهیلات انجام و درهفته هنرانقلاب اسلامی کلنگ زنی می شود.
سرپرست معاونت امورهنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز دراین جلسه گفت: سرانه استقبال ازبرنامه های فرهنگی و هنری در استان بالا است ولی متاسفانه زیرساخت ها ضعیف است.
حیدری اظهارداشت : نداشتن سینما دراستان یک معضل است که دستگاههای فرهنگی باید با همکاری یکدیگر به دنبال رفع این مشکل باشند.
وی خاطرنشان کرد : سرمایه گذار سینما قدس سابق دربجنورد درخواست کرده اگربه ازای تعدادفضاهایی که درسینما سرمایه گذاری می کند فضای تجاری دراختیارش قرارگیرد دراستان سینما احداث کند.
گفتنی است اعضای شورای شهر با احداث پردیس سینمایی و سینما دربجنورد توسط بخش خصوصی موافقت خود را اعلام و ارائه طرح به شورای شهر جهت بررسی را درخواست کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.