اصفهان- مدیر امور اجتماعی و مشارکتهای مردمی شهرداری اصفهان گفت : آماده سازی فضای شهری در آستانه فرارسیدن سال نو همچنان ادامه دارد و اجرای ویژه برنامه آب و جاروی بهاری با مشارکت شهروندان نیز فضای شهر را بیش از پیش آماده استقبال از سال جدید خواهد کرد.

طرح آب و جاروی بهاری در شهر اصفهان اجرا شد

به گزارش قدس آنلاین، مسعود مهدویان با بیان اینکه امسال نیز همچون سنوات قبل فضای شهری در شهر اصفهان در آستانه فرارسیدن سال جدید حال و هوای تازه ای به خود خواهد گرفت، گفت : هر ساله در آستانه فرارسیدن نوروز شهر اصفهان حال و هوای بهاری پیدا کرده و لباس جدید بر تن می کند.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما در راستای آن است که فضای شهری به نحوی مطلوب آماده استقبال از سال جدید شده و تمامی محلات، کوچه ها، معابر و ورودی های شهر با ظاهری زیبا، خوشایند و در خور قدمت و تمدن شهر اصفهان به استقبال سال جدید بروند.

مدیر امور اجتماعی و مشارکتهای مردمی شهرداری اصفهان در ادامه به اجرای ویژه برنامه آب و جاروی بهاری در آستانه نوروز امسال در سطح شهر اصفهان اشاره کرد و افزود : امسال علاوه بر تمامی اقداماتی که هر ساله برای آماده سازی فضای شهر در آستانه سال جدید اجرایی می شوند، ویژه برنامه آب و جاروی بهاری در یک بازه زمانی چهار روزه فضای شهر اصفهان را سرشار از شور و اشتیاق بهاری خواهد کرد.

وی با اشاره به ابعاد اجرایی این ویژه برنامه گفت : ویژه برنامه آب و جاروی بهاری طی چهار روز اجرا خواهد شد که در روز نخست آن مغازه ها، معابر و تیمچه های بازار قیصریه و قنادها غبارروبی شده و درب تمامی مغازه ها نیز با همکاری خود کسبه بازار آب و جارو خواهد شد.

مهدویان فر ادامه داد: در روز دوم طرح ذکر خانه واقع در محله علی قلی آقا غبارروبی و عطرافشانی شده و حمام با قدمت واقع در این محل نیز با حضور مسئولین و مشارکت اهالی محل غباروبی و گل آرایی خواهد شد.

وی افزود: در روز سوم پنجره های نمای بیرونی در مجتمع های منتخب در سطح شهر به همت ساکنین این مجتمع ها تمیز و آراسته شده و تراس های این مجتمع ها نیز با جعبه های گل اهدایی از طرف شهرداری اصفهان گل آرایی خواهد شد.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: در روز پایانی ویژه برنامه اعضاء گروه دوچرخه سواری اسپادانا علاوه بر حرکت هماهنگ و نمادین خود به نظافت ورودی های شهر خواهند پرداخت.

مهدویان فر امتیاز ویژه این طرح را مردمی بودن آن دانست و گفت : شهروندان اصفهانی، سمن های داوطلب و تشکل های خودجوش مردمی نقشی پرنگ در اجرای این ویژه برنامه خواهند داشت و همین ویژگی از امتیازات برجسته این طرح خواهد بود.

شایان ذکر است ویژه برنامه آب و جاروی بهاری طی چهار روز از امروز سه شنبه ۲۴ لغایت ۲۷ اسفند ماه در سطح شهر اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.