زاهدان- رئیس جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از ارائه ۲۰ سند توسعه بخش کشاورزی استان به کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

اسناد توسعه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان در مجلس بررسی می شود

به گزارش قدس آنلاین، رضا نجفی با اعلام این خبر افزود: در جلسه شورای اداری شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند که به تازگی با حضور رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در چابهار برگزار شد، ضمن بررسی مسایل آب و کشاورزی منطقه، ۲۰ سند توسعه‌ای زیربنایی، محصولی و صنایع تبدیلی و آموزشی بخش کشاورزی استان به آقای شاعری، ریاست کمیسیون تقدیم شد.

رئیس جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این اسناد در افق ۱۰ ساله که در شورای برنامه‌ریزی و راهبری اقتصاد مقاومتی استان به تصویب رسیده به آقای دکتر شاعری تقدیم و مقرر شد در جلسات اختصاصی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و مدیران اجرایی استان بررسی شده و مساعدت لازم به عمل آید.

وی بیان کرد: همچنین آقای شاعری از استعدادها، قابلیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات توسعه‌ای بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در زیر بخش‌های شیلات، دام و طیور، میوه‌های گرمسیری، سیستم‌های آبیاری نوین، قنوات و محصولات زراعی در شهرستان‌های قصرقند، نیکشهر، زرآباد، کنارک، باهوکلات و چابهار بازدید به عمل آوردند.

نجفی گفت: در این بازدید مسایل و مشکلات بهره‌برداران بخش کشاورزی از جمله مهار روان‌آب‌ها، برقی کردن چاه‌های کشاورزی، فراهم کردن زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی مورد تاکید قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.