عضو شورای شهر و رئیس پیشین فدراسیون وزنه برداری می گوید شاید اگر علی دایی هم فوتبالیست نبود، الان در شورای شهر مشغول به کار بود.

سرمایه علی دایی هزار برابر من است/ وقتی دایی در آلمان بود ما آرزوی پیکان داشتیم!

به گزارش قدس آنلاین، حسین رضازاده در گفتگویی درباره اینکه چرا مسیر او و علی دایی جدا بوده و دایی به شورای شهر نیامده است، گفت: علی دایی هم اگر فوتبالیست نبود شاید او هم به شورای شهر می‌آمد. شرایط فوتبال در همه دنیا نسبت به بقیه رشته‌ها متفاوت است و از لحاظ مالی حرف اول را می‌زند.

وی افزود: اگر مصاحبه‌ها را بعد از مراسم اهدای جوایز المپیک و پارالمپیک دیده باشید، ورزشکاران می‌گفتند جوایز آنها به اندازه مبلغ قرارداد یک فوتبالیست درجه سه هم نیست. بنابراین علی دایی هم اگر وزنه‌بردار یا کشتی‌گیر بود شاید به شورای شهر می‌آمد. علی دایی به کشورهای مختلف رفت و پول درآورده است. سرمایه‌گذاری کرد و شاید اصلا وقت نکند به این کارها وارد شود. الان به علی دایی بگویید برود رییس فدراسیون شود، شاید اصلا قبول نکند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا سرمایه مالی حسین رضازاده از علی دایی کمتر است؟ گفت: بله صد درصد. هزار برابر (با صدای بلند می‌خندد). آن موقع که علی دایی آلمان بود ما آرزو داشتیم یک ماشین پیکان داشته باشیم. (دوباره قهقه می‌زند)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.