یزد- رئیس حوزه هنری یزد گفت: هفته هنر انقلاب فرصت بسیار مغتنمی برای ارائه دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از هنر و ابزار هنری است و باید از قدرت و ظرفیت رسانه‌ها برای تبیین و ترویج هنر متعهد و انقلابی بهره گرفت.

هفته هنر انقلاب فرصت مغتنمی برای ارائه دستاوردها و ارزش‌های انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق کوچک‌زاده در نشست برنامه‌ریزی هفته هنر انقلاب اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و تقارن آن با سال نو، بر برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌های هفته هنر انقلاب با همکاری همه دستگاه‌ها و حضور گسترده مردم هنرمند پرور یزد تأکید کرد.

وی اظهار داشت: شهید سید مرتضی آوینی راه پرداختن به آرمان‌های متعالی را به ما نشان داده و وظیفه ما است که این مسیر را هنرمندانه ادامه دهیم.

کوچک‌زاده بر لزوم استفاده از ظرفیت و توانایی هنرمندان در تمام مناسبت‌ها به ویژه هفته هنر انقلاب تأکید کرد و افزود: در این هفته همچنین باید از قدرت و ظرفیت رسانه‌ها از جمله صدا و سیما برای تبیین و ترویج هنر متعهد و انقلابی بهره گرفت.

وی با بیان اینکه توانمندی و قابلیت‌های حوزه هنری و هنرمندان مرتبط، آن طور که شایسته است شناخته نشده، تصریح کرد: هر چند این مرکز از ابتدای تأسیس تاکنون در حوزه فرهنگ و هنر استان مؤثر و جریان ساز بوده ولی برای معرفی این ظرفیت‌ها به جامعه باید بیشتر تلاش‌کنیم البته بخشی از این رسالت مهم نیز بر عهده خود هنرمندان است.

این مسئول پرورش، حمایت و هدایت استعدادهای هنری جوان را از مهمترین وظایف این نهاد برشمرد و با اشاره به اینکه حوزه هنری باید پاتوق اهالی هنر باشد، افزود: با راه اندازی «نارنجستان هنر» در هفته هنر انقلاب زمینه حضور پررنگ‌تر هنرمندان رشته‌های مختلف در این مرکز فراهم خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.