ساری- دبیر دوازدهمین جشنواره نامه ای به امام رضا (ع) از انتشار فراخوان جشنواره نامه ای به امام رضا در ۳۶۵ هزار پیک نوروزی با همکاری آموزش و پرورش خبر داد.

پیک نوروزی دانش آموزان مازندرانی مزین به فراخوان جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) شد

به گزارش قدس آنلاین، احد جاودانی با بیان اینکه این جشنواره ۸ مردادماه سال آینده در دیار علویان در بخش های بین المللی، ملی، استانی و ویژه برگزار می شود، افزود: این جشنواره از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام) است.

وی ارادت مندی و شیفتگی، جلوه های معنوی زیارت، شفاعت، درد دل، امیدها و آرزوها و جایگاه نماز در آموزه های اهل بیت (علیهم السلام)، بویژه حضرت رضا (علیه السلام) و نقش آن در سلامت اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی را محورهای این جشنواره اعلام کرد و یادآورشد: فراخوان جشنواره دوازدهم همزمان با سالروز ولادت امام موسی کاظم(علیه السلام) انتشار یافت.

دبیر دوازدهمین جشنواره نامه ای به امام رضا (ع) با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش ملی و در دو رده سنی کودکان و نوجوانان ۷ - ۱۸سال و بزرگسالان از ۱۸سال به بالا برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(علیه السلام) ۸ تیر ماه سال آینده بوده و آثار برگزیده نیز ۲۸ تیر ماه سال آینده مشخص می شوند.

جاودانی با بیان اینکه این فراخوان در پیک نوروزی پایه های اول تا ششم ابتدایی چاپ شده است، یادآور شد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره با مراجعه و به آدرس mazandaran.farhang.gov.ir و یا mazandaran.shamstoos.ir ضمن مطالعه ی دقیق فراخوان، نسبت به ارسال دلنوشته های خویش به دبیرخانه جشنواره به آدرس ساری- میدان امام خمینی (ره) - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.