اقبال محمدیان گفت: تحقیق و تفحص از شهرداری تهران بیش از آنکه اقدامی روشنگرانه باشد، طرحی با رنگ و بوی سیاسی بود.

تحقیق و تفحص از شهرداری طرحی با رنگ و بوی سیاسی بود

 به گزارش «قدس آنلاین»،  عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو باافکارنیوز با تاکید بر اینکه تحقیق و تفحص از شهرداری تهران بیش از آنکه اقدامی روشنگرانه باشد، پرونده ای با رنگ و بوی سیاسی بود، گفت: بیش از ۴ بارشهردار تهران در میان نمایندگان مجلس حاضر شد و هیچ نقطه غیر شفافی هم در پرونده دیده نشد.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس دهم، با یادآوری اینکه از ابتدای پرونده تحقیق و تفحص تاکنون چندین بار شهردار تهران در این زمینه توضیحاتی داده، خاطرنشان کرد: براساس گزارش های شهردار تهران نکته حائز اهمیتی که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که وی تاکنون چندین مرتبه در کمیسیون عمران حاضر شده و توضیحات لازم را داده است.

محمدیان با تاکید بر اینکه حق قانونی نمایندگان مجلس بود که تحقیق و تفحص را کلید بزنند، افزود: در روند این پرونده نه تعلل دیدم و نه تاخر. آنچه که امروز بیش از پیش خودنمایی می کند، سایه سنگین سیاسی بر سر اقدمات شهرداری تهران است که رنگ  و بوی سیاسی به خودگرفته و این طرح نیز در همین راستا مطرح شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:  در زمینه تحقیق و تفحص از شهرداری تهران مورد مشکوک و یا حتی  حساسیت برانگیزی به چشم نیامد، همین موضوع سبب شد تا نمایندگان ملت طرح تحقیق و تفحص را رد کنند، هرچند شاید برخی ها از سیاسی نشدن این مهم سرخورده شده باشند.

منبع: افکار نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.