یزد - رئیس پلیس پیشگیری استان یزد گفت: پلیس با ابراز شادی مناسب و صحیح مردم مخالف نیست ولی طبیعی است که پلیس با کسانی که با تفریح و شادی کاذب خود باعث سلب آسایش عمومی و بر هم زدن نظم اجتماعی و ایجاد ترافیک و اختلال در ایاب و ذهاب می شوند برخورد قانونی می کند.

پلیس با ابراز شادی مناسب و صحیح مردم مخالف نیست

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسن سلطانی اظهارداشت: پلیس هر ساله اقدامات خاصی برای پیشگیری از ورود مواد محترقه خطرناک و اعمال و رفتار هنجار شکنانه که موجب سلب آسایش مردم و آسیب به نسل جوان کشور می شود را انجام  می دهد.

وی افزود: در چهارشنبه آخر سال به عنوان یک سنت پیشین ایرانیان، آتش زدن و انفجار موادمحترقه به هیچ وجه مورد تایید نمی باشد و چنین نوع شادی وجود نداشته است.

سلطانی تصریح کرد: پلیس هر ساله اقدامات خاصی برای پیشگیری از ورود مواد محترقه خطرناک و اعمال و رفتار هنجار شکنانه که موجب سلب آسایش مردم و آسیب به نسل جوان کشور می شود را انجام  می دهد و صدای ناشی از انفجار برای نوزادان، سالمندان، بیماران قلبی و خانم های باردار بسیار خطرناک   است و موجب اختلال در سیستم عصبی می شود.

رئیس پلیس پیشگیری استان یزد گفت: ۶۰ درصد از آسیب دیدگان چهارشنبه آخر سال نوجوانان هستند و این موضوع، نقش والدین در کنترل و نظارت بر فرزندان خود را دوچندان می کند و خانواده هاباید مراقب رفتار فرزندان خود در این خصوص باشند و با آموزش و کنترل صحیح فرزندان خود از خطرات سوء موادمحترقه پیشگیری کنند.

وی خاطرنشان ساخت: توصیه ای که به شهروندان و جوانان و نوجوانان دارم؛ اینکه بهار را با نشاط و شادی آغاز کنیم و نه با حسرت و درد و غم و اندوه و برای شادی خود به آزار و اذیت دیگران نپردازیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.