یزد - عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر یزدگفت: ساماندهی خیابان قیام سریعتر باید انجام شود و تصویب بودجه لازم برای آزادسازی پارکینگ‌های بافت مرکزی و حاشیه خیابان امام خمینی(ره)، قیام، بازار خان و بازار زرگران ضروری می باشد .

ساماندهی خیابان قیام هرچه سریعتر باید انجام شود

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمدرضا مدرسی در آخرین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهارداشت: پیگیری و ساماندهی متکدیان در طول سال به ویژه در ایام نوروز، از جمله اولویت‌های اجرایی دستگاه‌های مرتبط است.

وی افزود: ناهنجاری اجتماعی بسیاری در سطح شهر یزد وجود دارد، ازجمله  وجود اتباع بیگانه و متکدیان در خیابانها که عامل اصلی رونق و توسعه ناهنجاری‌های اجتماعی می باشند و متأسفانه در حال حاضر تقاطع‌ها و محل های پر تردد شهر یزد محل تجمع متکدیان شده است.

مدرسی با اشاره به ضرورت برقراری امنیت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی برای مسافران داخلی و خارجی در ایام نوروز،‌گفت: همبستگی در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی از دیگر رسالت‌های دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در استان یزد است.

وی با اشاره به ارزش فرهنگی،‌ اقتصادی و تاریخی بافت سنتی و زنده شهر یزد،‌ خاطرنشان ساخت: زیرساخت‌های حمل و نقل و ترافیکی برای تردد آسان در این مناطق هر چه سریعتر انجام شود.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر در مورد  آزادسازی پارکینگ‌های خیابان قیام و حاشیه بازار یزد، ‌تصریح کرد: در بودجه سال ۹۶ اعتباری چند میلیاردی برای پارکینگ‌های بافت مرکزی و حاشیه خیابان امام خمینی(ره)، قیام، بازار خان و بازار زرگران مصوب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.