بجنورد- فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از کشف ۹۵میلیون ریال کالای قاچاق و دستگیری ۵ متهم خبر داد.

۹۵ میلیون ریال کالای قاچاق در شیروان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ مسعود وحیدی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در پی خبر واصله مبنی بر فروش باتری های قاچاق در سطح شهر، بلافاصله ماموران دایره مبارزه با کالای قاچاق آگاهی این شهرستان بهمراه اداره صنعت و معدن به واحدهای صنفی اعزام شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: ماموران در بازرسی از واحد صنفی و انبار تعداد ۴۳عدد باتری قاچاق به ارزش ۹۵میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی افزود: اقلام مکشوفه برای بازرسی و تحقیقات بیشتر به اداره صنعت و معدن شهرستان شیروان نیز ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان یکی از ماموریت‌های اصلی پلیس آگاهی در سال جاری است که با توجه به شعار سال، یکی از اقدامات ضروری و مهم پلیس محسوب می‌شود.

سرهنگ وحیدی بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا باعث توسعه تولید داخلی و جلوگیری از ضربه خوردن تولیدکنندگان و اقتصاد داخلی کشور می‌شود که نتیجه آن تحقق عملی اقتصاد مقاومتی است.

وی در پایان ابراز کرد: در این راستا مردم نیز می‌توانند با پلیس همکاری و مشارکت داشته باشند که تلفن ۱۱۰، پل مستقیم پلیس و مردم است که شهروندان می‌توانند اطلاعات و اخبار خود را در خصوص فعالیت حاملان کالای قاچاق، به پلیس گزارش دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.