بیرجند- مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان بیرجند از آماده باش ۱۱۰ نیروی آتش نشان در شب چهارشنبه سوری خبر داد.

۱۱۰ نیروی آتش نشان در شب چهارشنبه سوری آماده باش هستند
به گزارش قدس آنلاین، موسی میرزایی ظهر سه شنبه در مراسم امضای میثاق نامه تحریم استفاده از مواد خطرناک به ویژه مواد محترقه و منفجره به مناسب شب چهارشنبه پایان سال اظهار داشت: چهارشنبه سوری یک آیین و سنت ایرانی است و ما نمی توانیم آن را حذف کنیم اما باید حواسمان باشد اقدامات خطرناکی انجام ندهیم.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان بیرجند از آماده باش ۱۳ ایستگاه سیار و ۶ ایستگاه ثابت آتش نشانی در استان خبر داد و افزود: در ایستگاه های سیار ۴۱ نیرو و در ایستگاه های ثابت ۳۱ نیرو فعالیت دارند.
میرزایی بیان اینکه ۲۰ نیرو کار پشتیبانی و فرماندهی در سطح شهر بیرجند را بر عهده دارند، اظهار داشت: همچنین ۲۰ نیرو نیز آماده باش کامل هستند.
وی یادآور شد: امسال به جای حالت هشدار به شهروندان یک کار فرهنگی شامل اجرای طرح میثاق نامه شهروندان و دانش آموزان با شهدای آتش نشان را در دستور کار قرار دادیم.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان بیرجند بیان کرد: در این راستا میان ۱۵۰ مدرسه شهر بیرجند پوستر رعایت نکات ایمنی توزیع شد و دانش آموزان ۱۵۰ مدرسه این میثاق نامه را امضا و تعهد کردند اقدام خاصی در این شب انجام ندهند.

میرزایی افزود: همچنین ۲۰۰ پوستر در نانوایی ها، ادارات، سوپر مارکت های مهم نصب شده است همچنین شهروندان میثاق نامه ای را امضا کردند.

وی از امضای میثاق نامه توسط نجمه خدمتی خبر داد و بیان کرد:  امیدواریم با این حرکت خانم نجمه خدمتی و خون شهدای پلاسکو مردم در شب چهارشنبه سوری اقدامات خطر سازی را انجام ندهند و حماسه دیگری را ثبت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.