سمنان- مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان گفت: لحظه تحویل سال از شبکه استانی پخش مستقیم از امام زاده یحیی(ع) پخش خواهد شد.

تحویل سال سمنانی ها از امامزاده یحیی(ع) پخش می شود
به گزارش قدس آنلاین، محمد منتظرالحجه ظهر سنه شنبه در نشست خبری مرکز صداوسیمای استان سمنان از افزایش زمان پخش برنامه های رادیو و سیمای مرکز سمنان خبر داد و اظهار کرد: براساس برنامه ریزی، برنامه هایی رادیویی صداوسیمای مرکز سمنان از شبنه ششم خرداد سال آینده از ۲۲ ساعت در شبانه روز به ۲۴ ساعت افزایش خواهد یافت.
وی ادامه داد: برنامه های سیمای مرکز سمنان که در حال حاضر روزنامه از ساعت ۱۱ تا ۲۴ پخش می شود، از اوایل خرداد سال آینده از ساعت هشت تا ۲۴ برنامه خواهد داشت و از ابتدای مهر سال ۹۶ سیمای مرکز سمنان برنامه خود را تا ۲۴ ساعت افزایش می دهد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان با بیان اینکه برنامه های نوروز در حوزه صداوسیمای استان با هدف معرفی آداب و رسوم در بخش رادیویی از ۲۰ اسفند آغاز شده، افزود: این برنامه ها در ایام عید ادامه پیدا می کند و اطلاع رسانی دقیق از وضعیت جاده ها، اطلاعات گردشگری و نگاه مهمانان نوروزی به استان سمنان در دستور کار این شبکه قرار دارد.
وی از پخش ۱۴ فیلم سینمایی ایرانی از شبکه استانی خبر داد و گفت: این فیلم ها هر روز ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه پخش می شود.
منتظرالحجه با بیان اینکه لحظه تحویل سال، تلویزیون استانی از امام زاده یحیی(ع) خبر داد و گفت: گروهی از سمنان برای مستندسازی اردوهای راهیان نور به صورت هشت قسمتی اعزام شده اند که در این برنامه در نوروز ۹۶ از برنامه های صداوسیمای مرکز استان پخش می شود.
منتظرالحجه با اشاره به اینکه برای لحظه تحویل سال، برنامه شبکه شما با عنوان عید شما مبارک و برنامه زنده از عمارت ایل خان مهدیشهر از سیمار مرکز سمنان پخش می شود، ادامه داد: برنامه قند عسل، سفر نامه، نوبهار از رادیوی سمنان و۳۰ قسمت مستند در ایام نوروز پیش بینی شده است.

وی به آخرین نظر سنجی در بخش سیمای استان سمنان به وجود ۶۸ درصدی مخاطبان که ۸۲ درصد رضایت از برنامه داشتند اشاره کرد و یاد آورشد: برنامه های رادیویی مرکز سمنان با ۲۹ درصد مخاطب رضایتمندی ۸۹ درصدی آنان را به همراه داشته است.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان با بیان این که در مناطق شهری استان سمنان پوشش دیجیتالی برای دریافت برنامه های رادیو و تلویزیونی وجود دارد، یادآورشد: در مناطق روستایی به ویژه شهرستان میامی به دلیل پستی و بلندی ها، ایستگاه های زیادی برای پوشش دیجیتال نیاز است که با توجه به میزان واگذاری بودجه تا سه سال آینده شاهد پوشش ۱۰۰ درصدی شبکه های دیجیتال در استان خواهیم بود.
وی بیان داشت: در سال ۹۶ پنج نقطه برای پوشش شبکه دیجیتال از جمله روستای افتر در دستور کار قرا دارد و پوشش آنالوگ در تمام استان ۱۰۰ درصد است.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان تصریح کرد: یکی از موفقیت های سال ۹۵ مرکز صدا و سیمای مرکز سمنان حضور درخشان در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیون مراکز بود که در یک بخش آثار راه یافته به جشنواره خوزستان، خراسان رضوی و سمنان با ۱۷ برنامه بیشترین آثار راه یافته را داشتند.
وی ادامه داد: درحوزه صدا با ۱۱ اثر راه یافته در بین ۳۳ مرکز، سمنان رتبه ششم و در حوزه خبر با ۱۰ خبر، رتبه نهم و در حوزه پژوهش با پنج اثر، سمنان رتبه چهارم را به دست آورد.
منتظرالحجه بیان داشت: در بخش خبر، صفحه خبرگزاری و کانال اطلاع رسانی صدا و سیمای مرکز سمنان امسال راه اندازی شد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان بیان داشت: افزایش پوشش دیجیتال استان، افتتاح راه اندازی «تی. اس. تی ۳ » در شهرهای سمنان، گرمسار، شاهرود، دامغان، آرادان برای پخش شبکه تماشا، تمام کانال های رادیو نما، شبکه ۳، آی فیلم، ایران کالا به صورت «اچ. دی» پوشش داده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.